Yolundan şaşmayan cesur kızları Bence’nin sonunda, asla yalnız olmadıklarını gösterecek küçük bir sü
Saç Bakım Her Şeye Rağmen Kendi Yolundan Giden Cesur Kızların Asla Yalnız Kalmadığının 6 Kanıtı (Sayfa 3) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 128 Her Şeye Rağmen Kendi Yolundan Giden Cesur Kızların Asla Yalnız Kalmadığının 6 Kanıtı Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 20 kişi beğendi
belkzz Takip Et Xper 7 Yaş: 38 +1 yıl Ben de Elidor kullanıyorum.. Doğru yoldayım demek ki 🤗 0 0 Yorumla
Abaragandi Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Cesur olmasına bile gerek yok. Yalnız kalmaz türk toplumunda :)) 0 0 Yorumla
nbroke Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl Bazi cesur kizlar karsisinda kendimi kucuk bir kiz cocugu gibi hissediyorum 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl kız olmak kadın olmak yalnız kalmamak için yeterli bence bütün beklentiler bizden bekleniyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl o cesur kadınlardan biri de benim. hayatın yükünü tek basıma omuzladım 0 0 Yorumla
Hoonigan06 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Güçlü kadınlar gerçekten güçlü kadınlar yetiştirir o yüzden sizlere ihtiyacımız var 0 0 Yorumla
KaanKuran Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Bence kadınlar 6 maddeden daha fazlası Nede olsa dünyayı erkekler erkekleri kadınlar yönetir 0 0 Yorumla
Berkan_103828 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bencr harika, kimsenin sana karşı bakışını umursama. Kendin ol yeter! 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Bence cesaret ile arsızlığı, özgürlük ile başıbozukluğu karıştırmıştır birçoğu. Ha istisnalar müstesna. 0 0 Yorumla
Komşu_Kızı Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Birlikten güç doğar tabi ki! Cesur olun kızlar ;) 1 1 Yorumla ahmet20045824 +1 yıl Sen cesurmusun? Yorumla
justforthisgame Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Hiçbir şeyin onları yıkamayaçağını bilirsin 0 0 Yorumla
Neveragain6 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Güzel olmuş eline saglık. 0 1 Yorumla Keremmaks +1 yıl Merhaba Yorumla
Phoenix0exe Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Neden yalnız olduğumu sorgulamama gerek kalmadı. 0 0 Yorumla
buyurgardas Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Tebrikler düşündürücü ve ders çıkarıcı bir reklam. 0 0 Yorumla
BetonKurdu Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Reklam filmi efsane yalnız harbiden güzel olmuş =) 0 0 Yorumla
BoşAkbilSesi Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl yapıyolar bu işi :D seviyorlar bu hayatı güzel 0 0 Yorumla
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Başkalarına da ilham oluyorlar helal olsun onlara. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
536Cevap
Ben de Elidor kullanıyorum.. Doğru yoldayım demek ki 🤗
Cesur olmasına bile gerek yok. Yalnız kalmaz türk toplumunda :))
Bazi cesur kizlar karsisinda kendimi kucuk bir kiz cocugu gibi hissediyorum
kız olmak kadın olmak yalnız kalmamak için yeterli bence bütün beklentiler bizden bekleniyor
o cesur kadınlardan biri de benim. hayatın yükünü tek basıma omuzladım
Güçlü kadınlar gerçekten güçlü kadınlar yetiştirir o yüzden sizlere ihtiyacımız var
Bence kadınlar 6 maddeden daha fazlası
Nede olsa dünyayı erkekler erkekleri kadınlar yönetir
Bencr harika, kimsenin sana karşı bakışını umursama. Kendin ol yeter!
Kızlar hep kendi yollarında erkeklerin yollarına gelmezlerki
Kimse alınmasın, dış güzeliğe önem vermekte level atlıyorsunuz.
Bence cesaret ile arsızlığı, özgürlük ile başıbozukluğu karıştırmıştır birçoğu. Ha istisnalar müstesna.
Cesur kadinlar hep cekici olmustur :)
Birlikten güç doğar tabi ki! Cesur olun kızlar ;)
Sen cesurmusun?
Super bayiliyorun bu seriye
Hiçbir şeyin onları yıkamayaçağını bilirsin
Güçlü ve zeki kadın her zaman takdire şayandır.
El alem ne dercileri takmamak lazım.
Muhteşem ne güzel bit reklam filimi bayıldım
Güzel olmuş eline saglık.
Merhaba
süper reklam filmi yav
Reklam filmi mükemmel olmuş gerçekten
Düşündürücü, ince bir çizgi var
Farklı olmuş çok güzel
Başkası olma, kendin ol. İşte budur olay.
Teşekkürler Elidor 😄
Neden yalnız olduğumu sorgulamama gerek kalmadı.
Bazı kadınlar bir çok erkekden dağa güçlü
Güzel bir calısma olmus
Cesur kızlar benden ilham alsın :D
İnsan olan yanlız kalmaz
Güzel olmuş kesinlikle
Tek kelimeyle muhteşem bir reklam filmi!
muazzam bir içerik olmuş #HepKendiYolumuzda
cesur kızları hep sevmişimdir.
Cok iyi 2. serisi gelir insallah 😄😄
Her zaman cesur olun kızlar ;)
süper olmuş emegıne sağlık
#HepKendiYoluuzda
Çok hoş sıradanlıktan uzak
Güzel bir paylaşım olmuş
Harika bir film reklamı olmuş be😊
reklam filmi harika..
Süper reklam filmi.
#HepKendiYolumuzda
Hep ibretlik seyler :)
Cok güzel olmuşş tebrikler❤️
#kendiyolunda
Tebrikler düşündürücü ve ders çıkarıcı bir reklam.
Bu seri gerçekten bir harika
Reklam filmi efsane yalnız harbiden güzel olmuş =)
Güzel olmuş, eline sağlık.
yapıyolar bu işi :D seviyorlar bu hayatı
güzel
Beni anlatan özellikler :)
ellerne sağlık güzel olmus
.
Ülkemde birey olması benim için yeterli.
.
Başkalarına da ilham oluyorlar helal olsun onlara.
Cessurluk iyidir. Kızlara yakışırsa daha iyi
Cesurlar genelde yalnız olmuo mu ya?
yaşama enerjim kalmadı ama benim napacaz
Cesur kızlar asla yalnız kalmazlar.
Çok güzel emeğine sağlık
Cok güzel olmus ellerine saglik
Güzel olmuş elinize sağlık