Yeni değil aslında, sanırım geçen sene ya da bir önceki senenin modasıydı bu saç rengi ama ben yine de takılı kaldım. :)
Sienna Miller'ı bana göre biraz daha asi göstermiş bu saç rengi ve minimum makyajla yine de ışıl ışıl görünüyor.

Bu saç rengini kendine yakıştırmayacağını zaten düşünemezdik, çünkü o bir Lady Gaga! Her zaman güzel görünüyor asi havasıyla. :)

The Big Bang Theory'nin biricik Penny'sini beğenmeyen yoktur herhalde. Pembik pembik saçlarıyla da çok sevimli görünüyor.

Günümüzün asi genci Rita Ora da bu saç rengini deneyenlerin arasında. Çok açık olmayan tenine rağmen yakışmış.

Her gün farklı bir saç rengini deneyen Kylie Jenner da bu rengi deneyip kendine çok yakıştıranlardan.
🦄 Kylie (@kyliejenner)'in paylaştığı bir gönderi (Eki 6, 2016 at 3:08ös PDT)
Siz en çok hangisini sevdiniz?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar