Yılbaşı için geri sayıma başladık! Planlar yapıldı, şıkır şıkır elbiseler seçildi, makyaj tarzına ka
Saç Bakım Yılbaşı Gecesinin En Havalı Kızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli (Sayfa 10) Elidor Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1315 Yılbaşı Gecesinin En Havalı Kızı Olmanı Sağlayacak 8 Süper Saç Modeli Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 28 kişi beğendi
Çikulataaşşkkk Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Yılbaşını kutlamıyoruz 0 1 Yorumla Penguen96 +1 yıl sacini pembe yap :D :D Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Saç Bakım konusunda 641 cevap paylaştı. Hepsi birbirinden şık ve güzel 😊 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ev topuzu diyorum evdeyim hatta yurtta 0 1 Yorumla bisexuel3434 +1 yıl benimkimide yaparmisin Yorumla
karamel1938 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl sınavı olduğu için ders çalışanlara ne önerirsiniz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
877Cevap
En iyisi doğal dalgalar 😊
İhtiyacım yok çünkü uyuyo olurum
Sade ve hoş. Bence güzel
Elidorsuz olmuyor mu yani :D
Yılbaşını kutlamıyoruz
sacini pembe yap :D :D
Vaktim yok calisiyorum
Saçımı göstermediğim için sorun yok
Yılbaşında evde oturcam
Uzun saçlı ve bakımlı olsun yeter
Hepsi birbirinden şık ve güzel 😊
Dağınık topuz da iyi olur
Harika öneriler tşkler
Yapmayın böye şeyler kızlar
1 3 4 yapabilirim öneriler için saol
Yıkayıp cıkıyorum erkek olmak güzel :)
Ben örgü saç yapacağım yılbaşı için :)
Tr de hangi kiz bunları yapacak..
burda benlik bir olay yok :)
Alakası yok karılar kıyak
Yapmak mühim degil de o saç bozmak çok zor
4 hariç hepsi vasat geldi
Havalı olmak neden acaba
Kadın olmak zor iş arkadaş
Ev topuzu diyorum evdeyim hatta yurtta
benimkimide yaparmisin
bizim kızlara yakışmaz
Açık bence daha güzel
dağınık topuz favorim
Bir numara seçimim olabilir.
Dalgalı saç hoşuma gider
Yüze yakışırsa 5 çok iyi
3, 5, 7, 8:D karar vermesi güç:D
Bosver saci sadece gulumse😊
7 numara balık sırtı özel duruyor..
Ben saç köpüğünü merak ediyorum..
Duz sac modeli cok hosuma gidiyor
Hepsi çok güzel ama 1-4-7 harika üçüde
5. Maddenin ustundeki saca bayildim
Ayol ben 3 ü beğendim.
Düz saç her zaman favorim
Modeller süper elinize sağlık.
4. bence dogal sade ve guzel
Evet gerçekten güzel modeller.
Dağınık topuzlar daha hoşuma gidiyo :)
Kendi doğal hali düz uzun saç
cümleten yılbaşınızı hebele hübele
yarım topuzlar gayet iyi :))
dalgalı saç süper oluyor bu ürünle
Kadınına göre değişir herkese farklı yakışıyor
1 ve 4 teki sac modelleri harika ya😍😍😍😍😍
Kesinlikle 6 Farkli olmali
Yılbaşı geçti ama hiçbirini göremedik kızlarda
1 ve 3 iyi abartiya gerek yok
Uzun ve düz olsun çok severim
havli kızlar itici geliyor
retro, vintage her zaman iyidir.
Kuaförler ne güne duruyor ayol? :)
YILBAŞI KUTLAMAKTA NEYMİŞ HADİ ORADAN
Düz yapmayı düşünüyorum
Tepeden toplayıp erkenden yatıp zıbarıcam
sınavı olduğu için ders çalışanlara ne önerirsiniz