Deniyor
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
380Cevap
saçlarım hemen kırılıyor boya bile yapmadığım halde genelde 3 ayda bir kuaföre gidip kırıkları aldırmak gerekiyor öyle öyle uzuyormuş
Elidor'un saç kremini kullanıyorum ama hindistan cevizlisini denemedim. Bir daha ki sefere bunu denerim.
Ben daha denemedim elidorun doganin mucizesi wampuanini duz saclar icin olanini kullaniyirum bitince onuda alicam
Ucuz şampuan kullanmaktan vazgeçsin, Hem saçlarını kırılmaktan kurtarır hemde onları okşatacak, kalbini iyi edecek birini bulur. :D
şu an kullandığım şampuandan memnun değilim zaten bitmek üzere.. Bakalım elidoru deneyeceğim bu sefer
Söyledim. Sampuanlar hic bir işe yaramaz. Sac koklerden beslenir. Vitamin ve mineral eksigi olmazsa saclar saglıklı olur.
Keratin yüklemesi yaptırın ayda bir defa sonuç kadınları mutlu eder. O değil de her otu. oku sürmeyin Canlar kafanıza
Elektriklenen saç resmi elektrik ten fazlası olmuş sanki tüm trafo yüklenmiş gibi
Güzel emekti kadınlar hep mutlu olsun hep iyi olsun
Dalgalı saçıma ne denmeli 😂 kızlar seviyor musunuz dalgalı saçı
Saç uçlarına gliserin bana dua edersiniz yağlı saçlar kuru Ikea saç uçlarına hafif uygulasınlar kuru saçlar nemli iken uygulasın
Saçlarından vazgeçirecek kadar;
Üzmeyin kadınları..
Emeğine sağlık.
kısaca kadınlar saç telinden kalbine kadar narin varlıklar diyosunuz doğru söylüyosunuz.
Kadın da ilk baktığım yeri saçlarıdır, ve uzun saçı severim kadınlara da çok yakışıyor uzun saç
kırıklarım çok ama kuafore gıtmeye korkuyorum kısalacak dıye 😒
Saç uçlarımıza kadar kırdılar
İsyan :)
Slogan diyelim 😊
Denesem mi acaba bende.
Dene gitsin beaa
@Arms_wworld 😊
Şampuan alacağın zaman bence bir dene, sende etkisi nasıl olacak merak ettim :)
Deneyip yazacağım sonucu mutlaka 😊
Dene bosver😂😎
Saçlarımı çok seven biri olarak uçları kırılınca veya yıpranınca cok uzuluyorum ama bakım yapmaktan vazgecmiyorum
Saç dediğiniz nedir ki? bu kadar düşünmeyin, hayatta çok daha önemli şeyler var.
duştan sonra bebek yağını saç uçlarına sürdükleri zaman yumusak oldugu icin kırılmalar azaliyor
Kıyamam ben onlara ama benimde bir kalbim var sonuçta
Ne kalp nede saç hiçbirini kirmayalim kirmamaya calisalim.
Kadınlar hassas ve hisli, anlamak gerek, iyi niyetle, nezaketle yaklaşmalı ;)
En iyisi sacini hic boyatmamak. Dogal saclar en güzel saclardir bence.
Kadınlar kendilerinin kırılmasını istemiyor fakat başkalarının kalbini çok güzel kırıyor...
bende kullanıyorum ve çok memnunum. ayrıca kokusu da şahane
Saç uzarda uzamasina kırılan bir kalp eski haline döneilir mi sizce
İki kapanıklık birlikte olduğu için bence öyleleri biraz içine kapanık veya çekingen olurlar.
O kadar fön o kadar boya rengi degistirmek haliyle saci mahvediyor. Halbuki kadinlar dogal halleriyle güzeller😊
saçları okşarken ele takılmasın kalbini de kırılmasın ki sonra acısı bizden çıkmasın :)
Saçlarını bilmem ama🙂 kalp kırıklıklarına sebep olmadım.
herkesin kalbine de saçlarına da bol sağlıklar diliyorum...
Her şeyin üstüne bir de saç kıvırcıksa daha daha büyük hayal kırıklıkları oluyor :(
Havalı saçlarım rüzgar görünce pırasaya dönüyor ve pırasayı sevmem
zeytin yağlı arap sabunu saçınıza iyi gelir. Kalbiniz için yapacak bir şey yok kısmet
Isı kullanmıyorum ama saçlarımda kalbim kadar kırık 🙁
kadınların kalbini kırmayalım saçlarıda kendi sorunları okadar fön maşa kullanırsanız kırılır tabi:)
Ben kadınların sadece kalp kirdigini sanıyordum kalbide kırılıyormuymus
Allah'a şükür benim saçımda hiç kırık yok ve saçımı istediğim kadar uzatabiliyorum şu an saçlarım dizlerime geliyor
Bazan nadasa birakmali saclari. Havluda bekletip kendi halinde kurutmak en sagliklisi. 😉
Kadınlar dijitaldir, hassastır. Çabuk kırılırlar, kırmayalım 😊
şampuanı denemeyi düşünüyorum benim saçlarım çok uzun ama biraz kırık umarım iyi gelir
saçları kadar kırılgan kalbi olan hatunlar, çocukturlar.
3 ayda bir kırıkları aldırdıgınızda bu sorunlar kalmıyor
Kalbinizi kırdık, kabul...
Saç neyin nesidir?
saç tellerimizin sayısını bilen bir gün saç diplerimize kadar kırdı bizi...
Hayat sac ve hayal kirikliklari ile gecmesin. Elidor buna cozum bulmus😊
Kısa saçlı olması tercihimdir Ayrıca kalbi kırıksa tamir ederim 😎
her zaman dediğimiz gibi kadınlar çok nadide bir çiçektir kırmayalım üzmeyelim saçlarını sevelim
Saçınızı da, kalbinizi de sıfır numaraya vurdurun kızlar.
Ben kullanıyorum memnunum. Saçlarıma bakmayı severim.
Güler yüzlü ve sıcak kanlı olduktan sonra siz kadınlar nasıl saçlı olursanız olun fark etmez.
Paraben bulunan şampuanlar ne kadar etki edebilir ki saça
Ne kullanirsak kullanalim kiriklar kremle duzelmiyor. Saci sicak islemlerden uamzak tutmak gerekiyor
Açıkçası saçlarım uzun ve ince telli. Kestireceğim bugün, üzgünüm ama biraz canlanması gerek.
Kalbi kırılan Kadın yoktur; kalp kıran, yerle bir eden Kadın vardır...
kadının kalbi erkek tarafından saçı da aslında onun yüzünden kırılır
bir kadın saç uçlarına kadar kırılır gerisini siz düşünün
bir de depresyona girince kısacık kesilen saçlar var onu ne yapıcaz
Kadının kalbini de saçlarını da kirmayalim. :):
aynen
hiç kimsenin kalbini kırmayalayım.
kadın erkek farketmez.
@252550507575 aynen
Kırılmasın ne kalp nede sac uçları :)
@busragulle saclarin cok kirilgan ya
@gümüşhane saclarimdan oldukca memnunum diz kapagima kadar uzun ve cok saglikli