Bir erkek olarak bu konuda bayanlara bakarak daha naturelis daha dogaliz ama eskiden genclik zamaninda limon kullanirdik saclari sekillendirmek icin. 😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ahenkle dans eden saçlarımı elidora borçluyum. Herkese tavsiye ederim. Hindistan cevizli olanı tercihimdir.
açıkçası uzun saçlı bir erkeğim ama sacimi yikarken tek derdim yağlı saclara özel olması. yav sacimi siksam 100 gr yağ akar o derece yağlı bir kafam bar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
hindistan cevizi de limonda ikisinide faydalı olduğunu duymuştum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
bilmiyorum kız arkadaşım elidor kullanıyo saçları mükemmel
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hindistan cevizi yağının baya faydalı olduğunu duymuştum👍 mis gibi de kokuyodur
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
458Cevap
ben zeytin yağlı sabun kullanıyı-orum defne sabunuda oluyor bazen.
Tama da yaniani bu sanpuani sade kizlarmi kulaniyor hayir erkekde kullaniyor
limon asitlidir saça kullanımı uygun değildir, kurutur
Papatya ve Hindistan cevizi yağı saçı besleyip uzamasına yardımcı oluyor
Denemedim hiçbirini, saç dökülmesi için balı deneyeceğim.
hindistan cevizi yağının üstüne yok kızlar, kesinlikle kullanın ben çok memnunum.
Dokulmeyi durdurabilir mi sence
saç dökülmesini durdurma gibi bir şeyi yok sanırım. kırıklar için faydalı ama.
Hindistan cevizi yağı hem saça iyi geliyor hem cilde yumuşacık yapıyor parıl parıl patlatıyor gayet sağlıklı bence 👏👏👏
Yeter ya sizin yüzünüz den müşteriler gelip gidip argan yağı soruyor. Yok diyorum bu nasıl 101 bize yok yok denmişti diyorlar. :D
Bugüne kadar hiç bir şampuan beni memnun etmedi. Ben de çareyi saçlarımı 1 numara kesmekte buldum.
Ihtiyacım olmadı böyle şeylere saçlarım gayet sağlıklı :)
Ex sevgilim saçımı çeke çeke saç bırakmadığı için ağlayarak okudum :S
Kendi saçıma hiçbir şey yapmıyorum varsa yoksa şampuan 😅
Hindistan cevizi yağı kullanın ve hayallerizini serbest bırakınn
En sondaki kadının ismi neydi ya çok güzel kadın. Lana bir şeydi sanki
Bende hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Tek geçerim
güzel. yarın hemen gidip bal ve papatya alacağım :D
Saç derisine sürülen limon kepeğe çok iyi geldiği ve saç köklerini güçlendirdiği bilinir 😊
Şampan değişikliyi yapmakta fayda var.
En kısa zamanda deniyeceğim😍
Bir erkek olarak bu konuda bayanlara bakarak daha naturelis daha dogaliz ama eskiden genclik zamaninda limon kullanirdik saclari sekillendirmek icin. 😊
Ahenkle dans eden saçlarımı elidora borçluyum. Herkese tavsiye ederim. Hindistan cevizli olanı tercihimdir.
Balık ve havuç saç için çok faydalıdır hem hızlı uzatır hemde güçlendirir
Saçlar önemli ve benimkiler de uzun sayılırlar. Benceyi not edeyim.
saç önemlidir tabikide ama bu kadarda üstüne düşülür mü bilmem :D
ve bunların hepsi tek bir şampuanda olsa ne kadar güzel olurdu..
Saçları bayanların demek elidor güzelleştiriyor teşekkürler kızlar senin sayende mutlu.
Saçların yumuşaması için bişeyi deneyimleyen varsa yazabilir mi
Hindistan cevizi yagini cok duydm deniycem bir ara
Böyle yağlar falan saçlarımı yıpratıyor doğal şeyler henüz denemedim..
Yıllardan beri kullanıp pişman olmadığım şampuan devammmmm
Hindistan cevizi diyorum başka birşey demiyorum
Teşekkür ederim
Kakao yağını denemeyi düşünüyorum. şu an tek sorunum kabarmalar :(
Elidor kusura bakma ama ben seni hiç beğenmiyorum. Hep saçlarımı döküyorsun. Ayrıca kako yağına çok şaşırdım ya😱
Argan ve Hindistan Cevizi yağı tam anlamıyla mucize yaratıyor.
açıkçası uzun saçlı bir erkeğim ama sacimi yikarken tek derdim yağlı saclara özel olması. yav sacimi siksam 100 gr yağ akar o derece yağlı bir kafam bar
hindistan cevizi de limonda ikisinide faydalı olduğunu duymuştum.
bilmiyorum kız arkadaşım elidor kullanıyo saçları mükemmel
Hindistan cevizi yağının baya faydalı olduğunu duymuştum👍 mis gibi de kokuyodur
dökülecek korkusu ile şampuan hariç hiç birşey kullanmıyorum
Kendimize bakmaktan yaşayacak vakit bulamayacağız bu gidişler
Birkacını biliyodum yeni ogrendiklerimde oldu tesekkurler
montun şık durmuş
Tam olarak böyle bir benceye ihtiyacım vardı. Teşekkür ederim.
Hindistan cevizi yağını kullandım bir ara yumuşacık oluyor saçlar
Dökülüyolar saçlarım. Mümkünse bana bunu engelleyecek şampuan söleyin. :(
Limon bencede ferahlatıyor yumuşacık bir hiss sağlıyor
Hepsinin ayrı bir güzelliği var, teşekkürler bilgilendirme için...
Yesil olan güzel saf uzatiyor ama boyasizlari daha fazla
Ben de ara sıra Elidor kullanıyorum ablam sağ olsun -))
Bayılıyorum abi yeniden doğmuş gibi bir his veriyor
Hindistan cevizi yağı ve kakao yağı gerçekten faydalı geliyor saçlara
güzel bence olmus eline koluna saglık kardeş deavamını bekleriz :D
Limon en iyi olani bence hemde öncede jole gorevi gorurduu
İstediğin kadar yagla balla elidor ben at kuyruğu yapamam almost gelin topuzu zaten uzaklarda bir hayal
Limon benim favorim. Saçlarımı güçlendirdiğini hissediyorum ve mükemmel derecede ferahlatıyor insanı.
Saçlarımın dökülmesinden nefret eder oldum :( eskisi gibi gur olsa KESK’e :(
Argan yaği ve arada badem yağı ile saçlar oldukça gür , dolgun ve iyi bir görünüme sahip oluyor.
Elidorun turuncusunun bende yarattığı enerjiye o harikalık hissine hayranımm.. 👌👏
Limon rahatlık parlaklık ferahlık verdigi için limonu tek gecerim
bu konu hakkında bir çok rivayetler var hangi mucizelere inancaz
Elimden geldiğince doğal ürünler kullanmaya çalışıyorum.
Onu geç de hafız çok dökülüyor bu ara saçım. Ne yapabilirim