Bence çok sacma bugun ablam oyle yapti o kadar aptal ki. Bende kalkmiyorum sahura ama tutuyorum Allahim ya umarim cayır cayır yanar
😁
😁
Herkesin sevabı günahı kendine. Sen oruç tutarsın başka günahlar işlersin o tutmaz başka sevaplar işler cayır cayır yanar diyor bide mk her oruç tutan cennetlik diye bir durum yok şu beyinlerinizi kullanmayı öğrenin artık kendiniz açısından en azından.
Tutmayabilir , bahane de edebilir, tepki gormekten korktugu icin de oyle soyluyor olabilir.. asil sorun istemedigi bir seyi yapmak icin zorlanmak ya da kendini buna mecbur hissetmek..
? hissetmiyoki zaten zormalıyoruz ki..
Peki neden bu soruyu sordun? sitedeki sorulardan ve cevremde ailelerin cocuklarina bu konuda baski yaptiklarina sahit oliyorum. halbuki baski ise yaramaz nefret ettirip , sogutur..
Yok be ne baskısı
Oyle olsun..
Umarım rabbim affeder. ama ablanla lisanı münasip bir dille konuş derim. çünkü ondan küçük olmana rağmen konunun eheminin farkına varabilirmişsin.
hmmm
Ordu mu? Ben orduda yasiyorum 🤔
Merkez :D
:D güzel ya buralar
İnsan hiç ablasına cayır cayır yanar mı der mi yahu :)
Belki adet olmuştur ondan öyle demiştir. Ve sahursuz gerçekten zor oluyor.
Hayır adet deg. Kalksaymis o zaman okuz gibi yatcagina 😂
Cevap
34Cevap
keşke öyle demeseydin..
evet bir bahane değil ama öyle deme :)
Ya sen ne biçim kardeşsin bedduaya bak dlsmdşsmxşsdnldn yani bana da saçma geliyo şftarla sahur arasında kaç saat var ki tutulur yani gayet
Onlar her şeyi daha iyi bilir.
Süper zeka çünkü. Onlar okumadan, bilmeden de İslamiyeti bilirler..
sahur cok önemli askim yemeğe kalkmıyosun bile özünü aç bir bardak su ve niyet. devam. Ablanın kafasına cennetten üzüm atacağızzz :)
11 ay atesit gezip ramazan ayında oruç tutan bir millet e göre mantıklı.
Bahane şahane. İnsan biraz daha acıkıyor ya da susuyor ama sahursuz da istenirse oruç tutulabiliyor. Ben çok tuttum meselâ.
insan ablasina öyle der mi ya ben bir tuhaf oldum
hiç kimse bir başkasının yerine mezara girmeyecek değil mi?
hem kendi orucuna riya katttın hem kendini ablandan üstün tuttun üstüne üsün yanmasını istedin senin tuttuun oruçtan bir kaar kaldımı acaba?
Benim aybaşım tutamıyorum.. O yüzden kalkmadım sahura da
Açlık başına vurmuş senin. O yerken yiyememenin kıskançlığı da cabası :) Sevabını düşün, rahatla.
hayır gerçekten yerken bakmadım bile ne yediğine şu aralar çok sinirimi bozuyor sevgilisi bunu başından def etti balkonda aradı bunu ağladı salak ayrılmayalım filan dedi bir sinir oldum ya
yahu camiye gidelim diyorum hergün gidilirmi utanıyorum hergün gitmekten diyor he orda biraz haklıda :D
Ben sahura kalkmadan tutabiliyom bünye meselesi
Aynen
saçma tabi kızsan dünya kadar bahane var sahura kalkmadım n e ya :D
insan nedne kardeş katili olur seni görünce anladım.
😊😊 Bu onun sorunu değil mi?
Ablaya öyle denir mi kötü kız kardeş
ne kadar güzel kardeşlik ilişkiniz var
napim ya ben ondan Küçüğüm 😁
Ablan hakkındaki düşüncelerin çok kötü... yazık ne yazık... oruç aç ve susuz kalmaktan ibaret değildir... Öncelikle bunu idrak etmek gerek
Defol
Manyak mısın kız. Ne tür bir psikopatsın sen
Kendi tercihi, ben de tutarım kalkmasam da..
Bu nasıl bir kardeş sevgisi :D
Bence de oruç tutma işi saçma. Umarım efil efil serinlerim.
bence sen saçmasın
Allah'ın emri saçma hee? Vah ki vah! Allah ıslah etsin seni!
Haha 😀 bu nasıl kardeş.
Ablan yanmasın sen yan.
yok sen yan.
yayburcukiz dahice. . balikburcuyakisikli
Kopegin duasi kabul olsaydi
Ablası sen misin yoksa :D
Kendi bilir ama saçma olmuş.
saçmada yanmasın genede yazık :D
Tutmazsa tutmasın oruç tutan herkes cennetlik mi
Saçma ama ne diyelim 😀
işe yarayan bir bahane
Saçmalık.
Ben de kalkmadım ama tutuyorum
Sanane ki herkesin ibadeti kendine
Saçma ama boş ver
bana da saçma geliyor.
kımden duysam fırça atarım oyle garıpsıyorum
Değil sağlığını bozarsın
Aptal o boşver sen akıllısın
Sacma degil de kimi insanin isi cok agar o yuzden
Belki bir sorunu vardır
Analar ne kadar saf kuzular doğuruyor 😂
Bende sacma ben kalmadan 3 gun tutdum
Çıkarmadan 3 attım der gibi o ne la 😀
@cenkayvak1 Kalkmadan (sahura) demek istemiş galiba.
Çok saçma
saçma.
Ne kadar yüreği temiz bir Müslümansın.
Ne yapayim biraz empati kur zaten su aralar sinir oluyorum
evet.. bahane.
çok saçma tabili
Sacma evet
Bahane işte 😂😂
Ne fenasin kiz sen
:) :) :)
Ablanı seviyorum
Saçma.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar