Ramazan Kadir gecesi namaz kılmak mı daha sevap? Kuran-ı kerim okumak mı? novel Takip Et Master Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 41 Kadir geceniz mübarek olsun. Sizin fikirleriniz nedir. Siz ne yapmayı düşünüyorsunuz.Tartışma ve farklı bir amaçlı soru DEĞİLDİRHatırlatma ve teşvik amaçlı bir sorudur. Kadir gecesi namaz kılmak mı daha sevap? Kuran-ı kerim okumak mı? Cevapla Nedir Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
SiyahTshirt Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Kur'an okuduğumuz vakit ezan okunduğunda, ezanın bitmesini beklememeli Kur'anı okumaya devam etmeliyiz. Ama bundan sana Kur'an-ı Kerim namazdan daha hayırlıdır diyemem. Biri olmadan diğeri olmaz dinde tüm ibadetler ve inançlar bir zincir gibidir. Biri bile eksik olsa seni tam manasıyla koruyamaz. 1 0 Yorumla
velentino Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl namaz kılıyorum (Kuran-ı Kerim hatimleri bugün bitti hamdolsun), yinede Kuran-ı Kerim'den 2 sure okumayı tercih ediyorum... 1 2 Yorumla novel +1 yıl Allah kabul etsin :) Yorumla velentino +1 yıl amin cümle iyilerin inşaallah kardeşim Yorumla
Akçoraa Takip Et Xper 7 Yaş: 35 +1 yıl Namaz namaz borcundan düşülür Kuran okumak sünnet 2 2 Yorumla Akçoraa +1 yıl Tskler Yorumla novel +1 yıl Rica ederim :) Yorumla
Nur750 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl İkisi de yapılmıyor mu 😊😄 ben ikisini de yapıyorum 2 3 Yorumla novel +1 yıl Allah kabul etsin :) Yorumla Nur750 +1 yıl Teşekkür ederim cümlemizinkini 😊 Yorumla novel +1 yıl Amin :) Yorumla
Evinlevin Takip Et FenomenGuru Yaş: 32 +1 yıl Namaz kıldıktan sonra elimize Kuran-ı Kerimi alıp okumak en iyiisç 😊😊 2 0 Yorumla
diamond_ Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl bin aydan daha hayirli bir gece o yüzden ikisinide yapmak gerekir. 2 3 Yorumla novel +1 yıl Mantık öyle diyor :) Yorumla diamond_ +1 yıl ibadetlerimizin kabul olmasi ümidiyle insAlllah :)). Yorumla novel +1 yıl Amin :) Yorumla
Jelibonnnnnnnn Takip Et Master Yaş: 37 , eic 32% +1 yıl İkisinide yap ama Kuran-ı kerim bu gecede indiğinden okumak daha iyidir diye düşünüyorum 2 0 Yorumla
architectbanu Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 53% +1 yıl Namaz farz farz olanı yaomak daha svap kuran ekstra sevap 1 0 Yorumla
Bayankusurbulucu Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 55% +1 yıl Namaz camide kılarım evde de kuran okurum biraz iyi olur 1 0 Yorumla
efkanbaşar Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl her 2siama ikisini de normal zaman yapmayıp ramazan ve kadir gecesinde yapmak bana göre sşekilcilik 1 0 Yorumla
elices Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Bu gecede Kuran-ı Kerim indirildiği için okumak daha sevaptır diye düşünüyorum 2 0 Yorumla
Huzur_istersen Takip Et Xper 5 Yaş: 109 +1 yıl kuranı anlayıp okumak lazım türkçesini okumak lazım 2 0 Yorumla
hip-hoplife Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl bir tercih yapamıyorum ikisinden de birazcık yapacagım 2 0 Yorumla
Anqry Takip Et Master Yaş: 38 , eic 47% +1 yıl Ikisini de yapsan olmuyor mu? :) 1 1 Yorumla novel +1 yıl Kendim için demiyorum ki :) Yorumla
İmkan-sıZ Takip Et Yoda Yaş: 42 +1 yıl Yasin okuyacağım. İnşaallah. 2 4 Yorumla novel +1 yıl Allah kabul etsin. Azıcık ucundan bizleri hatırlarsanız Allah razı olsun derim :) Yorumla İmkan-sıZ +1 yıl Amin ecmain. Olur hatırlar ım.😊 Yorumla novel +1 yıl Teşekkürler :) Yorumla İmkan-sıZ +1 yıl Ricaa.😊 Yorumla
SinirliKızz0 Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl İkisinide yapıyorum genelde. 1 1 Yorumla novel +1 yıl Ne güzel :) Yorumla
En İyi Cevaplar