Böyle değildim ne oldu anlamadım. İştahım da düşük aslında? Hiç içmezken günde 2 defa içer oldum? Şu an 2, belki onu da geçecek?
3 ay
Cevap
6Cevap
Mutsuz olduğunda içiyor isen Dopamin salgılamayı tetiklediği için.
Yorgun ve uyku problemin baş gösterdiğinde içiyor isen kafein içermesinden dolayı enerji vermesinden dolayı kullanıyor olmayasın.
Ben üç içiyorum günde yıllardır 😂😂 çok severim ama hepsini biranda içme çarpıntı yapabilir sana
kansızlık olabilir , kafein bağımlılığı başlıyor olabilir.
Durma iç
Hamilesin
Olur içelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Türk kahvesi canının bu kadar çok çekmesi bazen stres, uykusuzluk ya da mineral eksikliğinin işareti olabiliyor canım ☕️❤️ İştahının da düşük olması önemli bir detay. Günde 2 küçük fincan genelde sorun olmaz ama kalp çarpıntın, mide yanman, uykusuzluğun oluyorsa miktarı azaltman iyi olur ☕️
Bir süre kafeinsiz içmeyi deneyebilirsin ya da bir fincanını sütlü Türk kahvesi yapıp daha yumuşak hale getirebilirsin ☕️🥛 Ayrıca su içmeyi ihmal etme 💧 Kahvenin yanına birkaç tane badem ya da hurma eklemen de kan şekerini dengeler, iştahını çok bozmaz 🥜☕️
Bu durum uzun sürerse bir dahiliye ya da aile hekimine görünmen içini rahatlatır kuzum ❤️🫖