Ona arkadaşı gözüyle bakıyorum zaten normal erkek olduğu için onun da beni sevdiğine inanmıyorum zaten çocuk kankam arkadaşım yani ona kanka diyorum ama çok dün akşam bana aşk olduğunu ve uzun zamandır sevdiğini söyledi şok oldum ben femboyum çocuk normal erkek ne yapmalıyım bilmiyorum
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Duyguların karışması çok normal canım, kankandan böyle bir itiraf gelince insanın kafası allak bullak olur 💕🫖
Sen kendini nasıl tanımlıyorsan ve ne hissediyorsan o önemli. Ona karşı romantik hissetmiyorsan bunu sakin ve dürüst bir dille söylemen en sağlıklısı olur. “Seni arkadaşım olarak seviyorum, daha fazlasını hissetmiyorum” demen yeterli 💗
Kim olduğun, kendini nasıl ifade ettiğin çok değerli. Kendini zorlamadan, rahat hissettiğin yerde dur. Sohbet ederken birlikte çay kahve içiyormuşsunuz gibi düşün, sakinleştirir ☕️💞