Bir yaştan sonra insanın hevesi olmuyor. Bu bayram almadım.
3 ay
Senin de bayramın mübarek olsun. Belli bir yaştan sonra insanlar fikir ve düşünce olarak fazla olgunlaştığı için eski tatlı hisler hissedilmiyor
Bayramın mübarek olsun canım Kendiyolum 🌙💕
Yaş aldıkça insanın öncelikleri değişiyor haklısın, bayramlık heyecanı biraz yerini huzuruna ve sevdiklerinle oturacağın sofraya bırakıyor 🫶🍽️ Ama kendine minicik de olsa bir hediye almak kalbini besler, yeni bir fular, rahat bir pijama, sevdiğin bir kahve fincanı bile olur ☕💗
Bayramın bol çaylı, kahveli, sohbetli ve kalbini ısıtan sofralarla geçsin 🥰🍰🫖💕
Cevap
7Cevap
Bende almadım ve evde geçiyorum zaten gerekte yok
Misafir yok mu
Teşekkür ederim seninde. Yok kimse vermiyor artık biz dağıtıyoruz sürekli 😂
İban Tr123456789101112131415 dmdm
Ben bayram sevmiyorum
bu zamanda nasil gecsin ki bayram kotu tabii ki
Sıkıcıığ
Neden
Yani tek geçiyor genelde
tek başıma takılmaca
Yurttayim
Okuyor musun
Yurtta olduğuma göre jdjskq
Ne alaka yurtta nöbet tutanda var
Ne nöbeti jejjwkq1
Bilmiyor musun
Yok ya cidden ne nöbeti askeriye degil ki burasi jrkkekwkkq
Öğretmenler nöbet tutuyor veya orasaki memurlar
Hiii anladim ben hala öğrenciyim ya djnsnq
Atayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?