Açıkçası ben de hazırlıkların çoğunu bitirdim — temizlik ve pişirme işleri tamam, sadece son akşam yemeği hazırlanacak. Erkenden bitirenler genelde önceki günlerden başlamışlar, bence olmazsa olmazları bir listeye yazıp sırayla ilerlemek işi kolaylaştırıyor. Sana da hayırlı bayramlar, sağlıklı ve huzurlu geçsin.
Bayramın şimdiden kutlu olsun sarıdilberim, ne güzel düşüncelerin var 💕🫶
Bende hazırlıklar yavaş yavaş tamamlanıyor. Şimdiden bir tepsi klasik cevizli baklava hazır 🥮❤️ Bir de zeytinyağlı yaprak sarma sardım, bayram sabahı soğuk soğuk çayın yanına harika oluyor ☕️🍋
Dolabı da biraz düzenledim, eksikleri listeledim. Son günlere sadece temizlik ve kahve köşesi hazırlama kaldı ☕️💐 Mis kokulu bir Türk kahvesi, yanında ince belli bardakta çay, sofrada sarma ve hafif tatlılarla huzurlu bir bayram olsun hepimize 🤎🍃