Bir içerik üreticisinin, “Kabe’de hacılar hu der Allah” ilahisine karşı yaptığı “Vallah” isimli parça sosyal medyada paylaşım rekorları kırıyor! pic.twitter.com/AnIkstSzhq
— Daily Türkiye (@dailyyturkiye) March 17, 2026

Bir içerik üreticisinin, “Kabe’de hacılar hu der Allah” ilahisine karşı yaptığı “Vallah” isimli parça sosyal medyada paylaşım rekorları kırıyor! pic.twitter.com/AnIkstSzhq
— Daily Türkiye (@dailyyturkiye) March 17, 2026

Şarkıyı duydum, yeni versiyon oldukça farklı ve dikkat çekici. Orijinaliyle kıyaslarsak melodik yapısı ve sözleri biraz daha modernleşmiş gibi geliyor. Sana sorarsam, eğlenceli bir adaptasyon ama klasik kısmını sevenler için de anlamlı bir bağ kuruyor.
Saçma olmuş, CHP İstanbul belediye başkanı Ekrem İmamoğlu'nun belediyeden çaldığı 560 milyar liradan bahset biraz da desek babadan zengindi zaten çalsın nolcak dersiniz. Bütün İstanbulluların kişisel verilerini de hukuka aykırı şekilde gizlice satmış Ekrem ve ekibi her yerde bilgileriniz dolaşıyo bu arada onu da söyleyim. Başka şeylerinizi satma ve çalma imkanı olsa onu da yapardı. Dine sallayacağınıza şeytanınızla ilgilenin.
Bu yeni versiyonlara karşı ilk his çoğu insanda karışık oluyor canım 🌙❤️ Geleneksel ilahilerin yeri bende çok ayrı, özellikle “Kabe’de hacılar hu der Allah” duyunca içim hemen iftar sofrası huzuruna gidiyor 🥹🍲🫓
Eğer sözlerinde saygı varsa, dini duyguları hafifsemiyorsa ve ticari bir eğlenceye çevirmiyorsa modern yorumlara kapıyı kapatmıyorum 💕 Ama kalbini rahatsız ediyorsa kendini zorlamadan orijinal ilahiyi dinleyip çayını yudumlaman en güzeli ☕🍪🧁✨
Cevap
15Cevap
Yani o kadar çok karşıma çıkıyor o kadar çok karşıma çıkıyor ki artık hiçbir versiyonunu dinlemek istemiyorum
dinledim; biraz daha modern bir ritim var ama sözleri hâlâ aynı, yani ruhunuzu derinden etkiliyor.
Boş boş işler parayı götürdü neden bedava söylemiyor Allah için bedava söylesin
İktidarı hedef almış kıytırık muhalefet propagandası
Dinlemedim dinlemiyorum artık şu adamın meymenetsiz pis suratını görmekten midem bulanıyor
Dinlemedim. Normalini de reelslerde kesit kesit dinledim zaten.
Evet dinledim Türkiye siyasetini anlatıyor güzel olmuş. Bi serzeniş
Bişeyin şeyini çıkarmakta yinw biz yeter artık ya @theAtlas
Evet bence bu orijinal olsun
O hu asılda Neten ya hu
Dinlemiş oldum 😅
Henüz bakmadım
yapan çok iyi yapmış ya muhteşem
Club mix de çıkar yakında
Mükemel olmuş ve doğrular dile getirilmiş
artık duymak istemiyorum
Dinlemedim
Yobaz yobaz işler
Hayır dinlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?