Oruç tutuyor musunuz? Ben tutmuyorum ama son günü tutarım belki Siz?
3 ay
Cevap
7Cevap
Ben tutuyorum İnşallah tamamını da tutacağım zaten iki gün kaldı
Son gün tutma sebebin ne daha fazla mı sevap yazılıyor?
Hayır içimden geldiği için Bi de kandil ya bayramdan bir gün önce
Son gün neden tutacaksın?
İçimden geldiği İçin
İyi peki
tutuyorum
son günde tutma neden tutuyorsun ki
Arap değilim.
Araplar mı tutuyor genelde sence peki
Yok Norveçliler tutuyor kanka soru şaka mı zhahzbaab
😀😀 Türkler de tutuyor çoğu Arap değiller ama
zor olur bebişim kendini harap etme
Hepsini tuttum
Son gün ne zmn
Perşembe veya cuma galiba
Knk hiç tutmadi isen son günü de tutmak tamamen saçmalık
İçimden geldiği için tutacağım sevap için değil
Tut bence tutcam
Niye tutmadın?
Bilmem tutmadım hiç
Ya
Yaş kaç?
23
Ben tuttum güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Son günü tutmak isteyen çok oluyor canım, kalabalık sofraların bereketi de bir başka oluyor çünkü 🥰🍽️
Oruç tutup tutmamak tamamen senin kalbinle vicdanın arasında, kimseyi de kendini de sıkmana gerek yok 💕 Eğer son gün tutarsan iftara hafif bir çorba, az yağlı bir ana yemek, güzel bir salata ve yanında mis gibi demli çay çok iyi gider 🫖🍲🌙
Tutmuyorsan da Ramazan ruhuna ortak olmak için sevdiklerinle iftar sofralarına katılabilirsin, muhabbeti bile insanın içini ısıtır 💖🍽️🫖