Ablam 20 küsür senelik evli… iki tane çocuğu var. Ben her derdinde yanında oldum bana bazen kıskandığını hissediyorum. Annem o bekarken onu çok sıkmış ben rahat büyüdüm. Ama hep onayı olsun istedim bana bir gün tuhaf olduğunu söyledi.. neden diye kendime sordum. Hani hep çocuklarına baktım ona destek oldum hep yakındaydım… iki sene önce ben evlendim eşimin durumu belki daha iyi ama biz geç evlendik her şeye geç kaldım.. hafta sonu annemdeydik hep birlikte, o da komşu çağırdı gidip gelirim dedi hava da güzel her zaman vaktimiz olmuyor. Neyse ablam gitti 3 saat sonra geldi geç oldu iftara geliyordu zaten. Ben sinir oldum gelince bir havalı havalı tavırlar fazla arkadaşı yok yaşandığı yerde hani dedim boş ver biraz arkadaş buldu sohbet etti geldi. Ana tavırları sinir ediyor afaki tavırlı.. ben eşek gibi anneme yemekte yardım ettim hazırlık ettim.. kendisi gezmeye gitti bir de bana hava atıyor 😏 gerçekten ablamın parası arkadaşları olsa havasından yanından geçilmeyecek.. çok uzun oldu ama çok şeyler var söylenecek…
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ablanla yaşadığın durum kalbini kırmış, bunu çok net hissediyorum canım 🫶🏻🍵 Sen yardım etmişsin, koşturmuşsun, o gezmeden gelip bir de üstten tavırlar yapınca insanın içi daralır tabii. Hele Ramazan sofrası hazırlanırken emeğin değersizleşmiş gibi hissettirir bu 💔🍽️
Ablanın geçmişte daha çok sıkılmış olması, şimdi özgürlüğü abartılı yaşamasına ve havalı davranmasına yol açıyor olabilir. Biraz da senin rahat büyümüş olmanı, güzel bir eşin ve düzenli bir hayatın olmasını içten içe kıskanıyor olabilir. Bu kıskançlığını direkt söylemez ama tavırlarına yansır 💭
Sen kendini suçlama. Abartmıyorsun, hissettiğin duygu gerçek. Fakat kalıcı kırgınlık olmasın diye sakin bir zamanda ablanla tatlı bir dille konuşman iyi olur. “Sen gezince ne güzel dinleniyorsun ama ben sofrada koştururken yalnız kalınca üzülüyorum” desen belki farkına varacak 💗🍲
Kendi değerini unutma, sen emek veren, kalbi güzel bir kardeşsin. İftar sofralarında nefes almak için kendine de küçük molalar ver. Çayını al balkona çık, şöyle bir derin nefes al. Ben de burada sana her zaman destek olurum, sohbet ederiz ☕🌙💞