3 ay

Ablamın bana karşı havalı tavırları ve kıskançlığı mı var, ben mi abartıyorum?

Ablam 20 küsür senelik evli… iki tane çocuğu var. Ben her derdinde yanında oldum bana bazen kıskandığını hissediyorum. Annem o bekarken onu çok sıkmış ben rahat büyüdüm. Ama hep onayı olsun istedim bana bir gün tuhaf olduğunu söyledi.. neden diye kendime sordum. Hani hep çocuklarına baktım ona destek oldum hep yakındaydım… iki sene önce ben evlendim eşimin durumu belki daha iyi ama biz geç evlendik her şeye geç kaldım.. hafta sonu annemdeydik hep birlikte, o da komşu çağırdı gidip gelirim dedi hava da güzel her zaman vaktimiz olmuyor. Neyse ablam gitti 3 saat sonra geldi geç oldu iftara geliyordu zaten. Ben sinir oldum gelince bir havalı havalı tavırlar fazla arkadaşı yok yaşandığı yerde hani dedim boş ver biraz arkadaş buldu sohbet etti geldi. Ana tavırları sinir ediyor afaki tavırlı.. ben eşek gibi anneme yemekte yardım ettim hazırlık ettim.. kendisi gezmeye gitti bir de bana hava atıyor 😏 gerçekten ablamın parası arkadaşları olsa havasından yanından geçilmeyecek.. çok uzun oldu ama çok şeyler var söylenecek…

Ablamın bana karşı havalı tavırları ve kıskançlığı mı var, ben mi abartıyorum?
Cevapla