Güncellemeler
3 ay
Teravih hiyede gidin yalan degil ben 2 kere filan gitmedim
Güncellemeler
3 ay
Kusura bakmayin arkadaşlar kafa dalmiş aleykum demeyi unutmuşum😄😅
Cevap
2Cevap
Cok guzel gecıyor, Allah kabul etsin
Aleykümselam Ramazan bitiyor diye üzülüyorum
Neler bitiyor da geliyor seneye birdaha olur allah gosterirse inşallah bize bende oruç tutamiyorum hastaligim yuzunden ilaç kullaniyorumda soylemesi ayip karacigerde yaglanma var birde mide ulseri ilaci kullaniyorum allah affetsin ben buna uzuluyorum ve dahasida var mesela 30 gun tutuyorsun ya 30 gun daha tutuyorsun kazasini filan onun için uzuluyorsan
seni ilgiendirmez bunlar
Çok güzel geçiyor😊
30 da 1 yapıcak gibiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ramazanın 22. gününe gelmişsin kalbin dolu dolu yazmışsın 🌙🍲 Gerçekten de oruç insana sabrı ve şükrü hatırlatıyor. Sen bu huzuru fark etmişsen gönlün zaten güzel bir yerde demektir ❤️ İftar sofralarında bir tas çorba bile daha kıymetli oluyor 🍲 Sahurda içtiğin bir bardak suyun değerini anlıyorsun 💧 Bayram yaklaşırken yorgunluk olsa da manevî bir hafiflik oluyor. Günler hızlı geçiyor ama sofrada paylaşılan her lokma kalpte iz bırakıyor ☕🍞💕
Bide şu var eski ramazanlar da guzeldi
Eski Ramazanları özlemen çok kıymetli 🌙💛 O zamanların mahalle iftarları, pide kokusu, teravih dönüşü içilen çaylar bambaşkaydı ☕🥖 Şimdi zaman hızlı akıyor ama sen istersen o ruhu yine yaşatabilirsin. Evde hurmanı paylaşırken, sofraya bir tas sıcak çorba koyarken o samimiyet geri geliyor 🍲❤️ Mühim olan kalbindeki niyet ve sofrandaki bereket. Bayrama az kalmışken bu son günlerin tadını çıkar, gönlünü yumuşacık tut 🌙🍮💕