3 ay

Ramazanın son günlerinde hayatımda neyi kalıcı olarak değiştirmeliyim, neyi terk edip neyi kazanmalıyım?

Bu ay şeytan yükünün de hafiflemesiyle güvenli huzurlu ve neşeli bir ay ruhumuz için. Aynı zamanda tüm senenin bereketi de burada gizli. Fakat zaman çok hızlı geçti, yeterince bu güzel aydan yararlanabildim mi bilmiyorum kendi adıma. Ramazan kötü ve yanlış olan bir şeyi bırakmaya bir güzel özellik ibadet ya da davranışı da hayatımıza katmaya yardımcı bir ay, bunu yapabildik mi? Yoksa bu son günlerde gaza basıp bir tövbe edip, bir günahımızı seçip kalıcı olarak terk edip, bir güzel haslet, bir farz bir sünnet hayatımıza katmak için mi uğraşmalı? 🤌🏻
Ramazanın son günlerinde hayatımda neyi kalıcı olarak değiştirmeliyim, neyi terk edip neyi kazanmalıyım?
Cevapla