3 ay

Günah işliyorum ama sonra tövbe nasip oluyor, Allah beni en başta neden günaha düşmekten korumuyor?

Allah çoğu kulunu huzuruna almaz.. diyor ya hani..

Ben madem işlediğim günahtan sonra Allah bana tövbeyi nasip edecek neden işlediğimden engellemiyor beni çünkü sonradan kendimi çok kötü hissediyorum

Günah işliyorum ama sonra tövbe nasip oluyor, Allah beni en başta neden günaha düşmekten korumuyor?
Cevapla