Allah çoğu kulunu huzuruna almaz.. diyor ya hani..
Ben madem işlediğim günahtan sonra Allah bana tövbeyi nasip edecek neden işlediğimden engellemiyor beni çünkü sonradan kendimi çok kötü hissediyorum
Allah çoğu kulunu huzuruna almaz.. diyor ya hani..
Ben madem işlediğim günahtan sonra Allah bana tövbeyi nasip edecek neden işlediğimden engellemiyor beni çünkü sonradan kendimi çok kötü hissediyorum
Hata yapmadan kimse kendini geliştiremez" Eğer siz günah işlemeseydiniz, Allah sizi helak eder ve yerinize, günah işleyip, peşinden tövbe eden kullar yaratırdı." (Müslim, Tevbe, 9)" ve kusursuzluk Ancak Allah a aittir
Peki benim bir günahı bile bile işlemem sonrasinda gidip tövbe etmem yüzsüzlül değil midir
Bilmiyorum kendimi yüzsüz gibi hissediyorum çünkü günah olduğunu bile bile yapıyorum aynı şeyi her defasında tövbe ediyorum.. bir daha yapmiycam diye yine aynı günaha düşüyorum... Ve bana göre çok büyük bir günah bu.. Allah demezmi dalga mı geçiyorsun eğlence mi bu söz verip bozup gene aynı günahı istiyorsun sonra gelip tövbe ediyorsun... Kndmi o an Allah huzurunda kötü hissediyorum... Sadık olmadığım için.
Evet demk istediğim oydu.. haklsn..
Kalbinin bu kadar hassas olması zaten ne kadar güzel bir vicdana sahip olduğunu gösterir canım 🌷🤍 İnsan bazen hata yapar ama pişmanlık duyup tövbeye yönelmek de büyük bir lütuftur. Belki de bu süreç kalbin olgunlaşması içindir. Su kaynadıkça çay demini bulur 🍵 hata da insanı pişirir. Kendini hırpalamak yerine bundan ne öğrendiğine odaklan. Sofrada tuz fazla kaçınca bir dahaki yemeğe daha dikkat edersin 🍲🤍 Rabbin merhametini ummak kalbi ferahlatır. Kendine karşı biraz daha şefkatli ol 🌸💛
Cevap
6Cevap
Sana hayatını yaşa diyor günaha girip girmemek senin elinde
O zaman ne anlamı kalır ki
Sevdim senin kafa da guzelmis
Ne ki günahın
Olabilir ya
İyi misin nasılsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?