Neler yiyorsunuz sahurda, genelde bunları yiyorum günlük hayatımda Ramazanda pek değişiklik olmuyor peki siz?

Neler yiyorsunuz sahurda, genelde bunları yiyorum günlük hayatımda Ramazanda pek değişiklik olmuyor peki siz?

Bunların hepsini yiyebiliyor musun gerçekten?
Ben sahura genellikle tok kalkıyorum. Normalde de 8 de uyansam 12’de yediğim için sanırım.
Ama tabi gün içinde o açlığın geleceğini bildiğim için ya 2 yumurta kırar yerim. Ya dünkü gibi iki dilim ekmekle peynir yerim ya da bugünkü gibi 3 yemek kaşığı yoğurt, 1 elma ve 3 yemek kaşığı yulaf + kahve. Ki genellikle kahveyi zorla içerim, yine gün içinde hasretini çekeceğim için.
Evet hafif zaten yulaflı yumurta zeytinyağında falan granola da hafif dengeli oluyor işte.
Sofran çok dengeli görünüyor canım 🌙🥣 Yoğurt, muz, yaban mersini ve granola uzun süre tok tutar 🫐🍌 Üzerine yumurta, zeytin, domates salatalık eklemen harika 🥚🫒🍅 Hem protein hem lif var. Ben sahurda genelde yumurta, tam buğday ekmeği, biraz peynir ve bol söğüş tercih ediyorum yanında da yoğurt mutlaka oluyor 🥗🍞 Bir de açık çayımı yudumlayıp bol su içiyorum ☕💧 Günlük beslenmeme benziyor ama tuzu biraz azaltıyorum ki susatmasın 💛
Cevap
26Cevap
Kahvaltılık, yoğurt, hurma, biraz meyve
Patates böreği falan aklıma ne denk gelirse
Kaşığın olduğu tabakta muzun yanındakiler nedir anlayamadım Bulgur pilavına benzettim Ama değil gibi
Hahahah granola
O ne apla
Biz pis fakirler bilmeyiz öyle entel şeyleri 🤪
Vallahi çok pahalı bi şey değil granola yulaf meyveler kuru yemişler kurutuluyor tatlandırılıyor fit kahvaltı alternatifi
Ah bu yüce zenginlerin değişik halleri
Heç aklım almiiii 😝
Zengin değilim ki kaşara salama da aynı parayı geriyorsunuz
Yok ponçik Ben işini gırgırındayım fakat bildiğim bir şey değil ben biraz sabit fikirliyim pek değişikliği yeni şeyleri sevmem bildiğim yoldan giderim Selam sosis gibi şeylerde tüketmiyorum Mesela bu arada bu yaşıma kadar hiç midye yemedim mesela kesinlikle de yemem böyle sabit kurallarım vardır
evet genelde kahvaltılık ürünleri ile ypıyorum. Gündelik hayattaki kahvaltı menümde ne varsa sahurda da onlar var
Ben bunları yesem nükleer sanral gibi olurum🤣 kahvaltı türü yerim
Neden dediniz ki öyle :)
Amin sağolun:))
Hmm sağlıklı atıştırmalıklara benziyor afiyet olsun
Teşekkürler
Genelde kahvaltı yapıyorum bazıları akşamki yemeği yiyor o çok ağır geliyor bana.
Bana göre çok susatır o, ve gecenin körü o yemekler yenmez. Hafif olmalı ve dengeli olmalı.
Bu sporcu yemeği bende genelde sahurda yerim yağ yakma sürecindeyim karbonhidrat no protein yes
Vallahi kendim aklımda düzenlediğim bir menü aslında, kendim bizzat sevdiğimden yiyorum. Sporcu değilim ama var spor geçmişimiz :)
Fitness mı
Evet
Seninki farklı ben her gün sağlıklı yemek zorundayım🥹
Neden, ya bende sağlıklı yemek zorunda hissetmiyorum aslında direk bu şekilde beslenmek hoşuma gidiyor iyi hissediyorum
Sporcu degilsen dilediğin gibi ye tabi ben dövüşçü olduğum için böyle şeylerle beslenmek zorundayım kardeşim🙂
Ben öyle bakmıyorum hayata, dilediğimi yiyemem öyle çünkü yediğim zaman vücut dengem bozuluyor ha tabi arada bir kaç kaçamak yaparım ama genelim bu şekilde alışkın.
Benim yerimede ye olur mu 😂
Ne kadar üzülüyorsun yaa
Sen kova mısın
Evet neden sordun
Merak ettim ve doğu bölgesinden misin
Anne doğulu baba Karadenizli
Evet belli oluyor
Nerden belli oluyor (
Solcu bıyıktan hahah:))
Ben solcu değilim sağcıyım ülkücüyüm bıyık ta ayrıca solcu bıyığı değil uçlar aşağı bakıyor 🤨
Latife etmek istedim
Sahurda akşamdan kalma bir şey varsa onu yerim ya da kahvaltılık şeyler
Sahurda da günlük yemeklerimi yiyorum, değişiklik yok Ramazan olunca.
3 gibi uyandım su içip uyudum... Maden suyu içicektim ona bile üşendim mlsf.
Yemekle zaten aram yok ama 1 adet yumurta 1 kase yoğurt yetiyor
Genelde sahurda kahvaltı yaparım ben öylesi hafif oluyor
Sahura menüsü değil atom mübarek 😂 afiyet şifa olsun
Ya normalde günlük yaşamımda ara öğünlerim olduğunda ya granola kase yiyorum ya da yulaflı yumurta domates salatalık peynir. Şimdi uzun süre aç kalacağım için mecbur ikisini de birden yiyorum 😀
Teşekkür ederim bu arada
Bizde her gün sahurda tost a talim 😂kadının eki değince valla güzelleşiyor her şey ben açlıktan ölsem zor hazırlarım
Eli
Hahah teşekkür ederim aöa çok zor değil, her günde tost yenmez ben yulaftan tost yapıyorum mesela yulaf yumurta yoğurt karıştırıyorum yağlı kâğıtta tost ekmeğine basıyorum ısınınca da peynir koyup üstüne ısınan yağlı kâğıttaki üsttekini koyup tekrar basıp domates salatalık koyuyorum. Hiç olmasa da Çavdarlı falan yiyin tostu veya az yağlı peynirle
Hahaha ya varya evden çalışıyorum hayatımda hiç kilolu olmadım son dönemler hariç 180 boyum var ama kilo aldım yaşam koçum olmayı düşünür müsünüz ben bekar hayatı yaşıyorum bekar hayatı yaşayan erkek her gün bir survivor yaşar yazılı olmayan kural🤣🤣
Haklısınız evet ya bana insanlar diyor ki (sosyoloji de okuduğumdan) gel beni sen yönlendir tavsiye ver yaşam danışmanım ol falan bunu diyen sadece siz değilsiniz 🙂
Hahaha maşallah diyeyim enerjinize bayıldım Rabb'im daim mutlu ve enerciik etsin 🤣 bende öyleyim de böyle insanlar denk gelmiyor pek ilk söyleyen olmamak bir tık üzdü sjsj ,🤣
Yaaa çok teşekkür ederim, sağolun. Aslında bir kaç kere yaşam danışmanlığı yapmıştım ama biri sınırlarını ihlal ettiğinden yollarımızı ayırmak durumunda kalmıştım. Sağlıklı olanı düşünmek durumunda kalınıyor, çok ısrar etmesine rağmen maalesef o dinamik olmayınca olmuyor.
Israr mı bir söz vardır zorla güzellik olmaz diye ya bişey soracağım iyi aile çocuklarının sonuncusuyum bunu özellikle belirleyim sosyolog hanım sizin için de Uygun olursa arkadaş olmak isterim :) istemez istemez iseniz de özür dilerim saygı duyarım mümkün müdür acaba 🙃 hiç aklımda yoktu ama güzel seviyeli bir sohbet arkadaşlık olur gibi hissettim
Yani sizden küçüğüm ben ama :)
Sohbet etmenin yaşı mı olur yahu ben enerjinizi sevdim istemez iseniz başınızı agritmayim
Siz böyle diyince merak ettim yaşınız kaç :)
23 olacağım….
Anladım sohbet edemez miyiz uygun görmezsen yazmayım çünkü sıkmak istemem
Sıkmaktan değil lakin söylemek istedim.
Anladım nasıl istersen nasıl dersen
Sizin yaşınız nedir
Ortalama yaşım yazıyor orada şimdi ben kötü niyeti değilim biri çıkar laf söyler 30 civarı
Peki anladım :)
Sorumu beğenilirsiniz isterseniz.
Beğendim
Bir yumurta o da zorla
Çeyrek pideyi tost yapıyorum 😅 sağlıklı beslenmedim ne yazık ki
Su yogurtlu seyden bende denemek istyorum ya keske biri bana hazirlasa 😂😂
Yaaa granola yoğurt bal muz yaban mersini bar içinde hazırlamak istersennn
2 haşlama yumurta
Kahve
Ve yoğurt
Sadece bunlar
Sahura kalkmıyom
evet benzer hatta aynısı
sahura kalkmıyorum
Sahura uyanmıyorum
Haşlanmış yumurta , salatalık su
ne varsa onu
Sahursuz tutmak daha iyi
Yoğurtun içindekiler ne
Granola ve muz ile yaban mersini
Kahverengiler yulaf lapası mı
Hayır granola
Afiyet olsun
Kahvaltı türü
Kahvaltınyaa hafıf
Menemen
Sahur menüm 3 hurma bir bardak sût
oruç tutmuyorum
Niye
gerek görmüyorum
hem sağlık açısından hemde yaşadığım yer açısından zor mesele.
hemde çok dini kurallara bağlı değilim
Tamam kardeşim gerek görme sen
tamam :)
Bu yakar
kahvaltı yapıyorum
Yemek yiyorum
Kahve altılık
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Evet
Konu nedir
Kahvaltılık
Çökelek shshdhdjdjj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?