Öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar, Allah tuttuğunuz oruçları kabul etsin.
Ben son bir aydır manevi anlamda zayıfladığımı görüyorum içimde hep bi tekrardan yakınlaşma isteği var ama bir şey beni durduruyor belki üşengeçliğim belki başka bir şey sebebini net olarak bilmiyorum. Namazlarımın çoğu kazaya kalıyor içimden kalkıp kılmak geliyor ama neden yapmıyorum bilmiyorum.. Kur'an okumak istiyorum ama güzel okumadığım için okumayı sürekli erteliyorum çok az okuyorum.
İbadetlerimi düzgün yapmaya başlamam için öleceğimi öğrenmem mi gerekiyor bilmiyorum..
Çok suçluyorum kendimi çok kötü hissediyorum..
Ne yapmam lazım bana bir yol gösterin lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer