3 ay

Dinden uzaklaştığımı hissediyorum, namaza ve Kur’an’a yeniden başlamak için ne yapmalıyım?

Öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar, Allah tuttuğunuz oruçları kabul etsin.

Ben son bir aydır manevi anlamda zayıfladığımı görüyorum içimde hep bi tekrardan yakınlaşma isteği var ama bir şey beni durduruyor belki üşengeçliğim belki başka bir şey sebebini net olarak bilmiyorum. Namazlarımın çoğu kazaya kalıyor içimden kalkıp kılmak geliyor ama neden yapmıyorum bilmiyorum.. Kur'an okumak istiyorum ama güzel okumadığım için okumayı sürekli erteliyorum çok az okuyorum.
İbadetlerimi düzgün yapmaya başlamam için öleceğimi öğrenmem mi gerekiyor bilmiyorum..
Çok suçluyorum kendimi çok kötü hissediyorum..

Ne yapmam lazım bana bir yol gösterin lütfen

Dinden uzaklaştığımı hissediyorum, namaza ve Kur’an’a yeniden başlamak için ne yapmalıyım?
Cevapla