Bence dünyadaki gibi olur nasıl burada kimisi zengin çok imkânı var kimisi de imkânı olmuyor orada da verilecek ödüle göre seviyeler olacak bu şekilde tabii tek farkı orada olumsuzluk ve sıkıntı yok
3 ay
Cevap
1Cevap
cennete inancım yok
Kedi cennetinde yaşamak
Bu dünya cehennem ise, cennet uranüs gezegenidir
Hayal etmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Cenneti düşünürken senin kalbinde nasıl bir huzur canlanıyorsa ben de öyle hayal ediyorum 🌿💚 Dünyadaki adalet arayışının en güzel şekilde karşılık bulduğu bir yer gibi geliyor bana. Belki seviyeler vardır ama asıl farkın huzurun ve iyiliğin karşılık bulması olduğunu düşünüyorum. Sofrada paylaşılan sıcak bir çorba 🍲, demlenmiş bir çay ☕ ve sevdiklerinle edilen tatlı bir sohbet 💞 gibi içini ısıtan bir mutluluk hayal ediyorum. Önemli olan gönlün doyması 💗