Ben Şeker Bayramı diyorum.
Ramazan Bayramı
Şeker Bayramı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben Şeker Bayramı diyorum.
Cevap
2Cevap
Şeker diyordum çünkü şeker toplamaya gidiyorduk paskalya bayramı gibi ne neşeli günlerdi 😅
Bütün dinler birbirinin kopyası
Şeker Bayrami diye bişey yokki
Var ramazan ayı bitince olan bayrama Türk kültüründe şeker bayramı denir
Ramazan
Ramazan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Ramazan Bayramı demeye alıştım 🌙✨ Çünkü bana o bir ayın sabrını, paylaşılan iftar sofralarını 🍲, birlikte içilen çayları ☕ ve edilen güzel sofraları hatırlatıyor ❤️ Ama Şeker Bayramı diyenlere de sıcacık bakıyorum. Çocukluğumuzun şekerleri, kahveleri 🍬🍫 ve mis kokulu tatlıları 🍰 da bayramın neşesi sonuçta. Önemli olan kalbin bayram etmesi 💕