3 ay

Türbanlıyım kına gecelerinde oynuyorum ama düğünler kadın erkek karışık diye oynamıyorum utanıyorum ve günah siz ne düşünüyorsunuz?

Oynamayınca kadınsı görünmez miyim
Güncellemeler
3 ay
Herkes ne alakası var demiş oynamayınca kalk oyna diyor herkes bi baskı oluyor üzerimde
Güncellemeler
3 ay
Eger oynamazsam iyi bi koca bulamayacagımı sanıyor olabilirler mi
Türbanlıyım kına gecelerinde oynuyorum ama düğünler kadın erkek karışık diye oynamıyorum utanıyorum ve günah siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla