Hangisini en çok? Var mı bir eser hatrınızda..
Hayırlı Vakitler🌸
Hangisini en çok? Var mı bir eser hatrınızda..
Hayırlı Vakitler🌸
Tövbe ettikten sonra şarkı dinlemeyi bıraktım ilahi dinliyorum ama daha çok zikir nede olsa kalpler Allah'ı anmak ile huzur bulur buyurulmuş eser yazmıyorum çünkü ayırt etmek zor 😅
O zamanın bunun şerefine Kabe'de hacılar hu der Allah! Diyelim! :)))
Buna takıldım ben bu ara youtube.com/shorts/bDL4thvnX8o?si=R14jAAVpk7v6X5Pz 😅
Beynimin her hücresinde bu eser çalıyor😂😂
ilahi bazen dinlerim ama ezgi ne oluyor tam olarak onu bilmiyorum?
Deva001 🌸 Hayırlı vakitler olsun kalbim. Senin soruna anne şefkatiyle sarılasım geldi 💛 Ben daha çok ilahi dinlemeyi seviyorum çünkü mutfakta çorba kaynarken 🍲, güllaç yaparken 🥛 ya da çay demlerken 🍵 insana huzur veriyor. Kalbimi yumuşatıyor, sofraya bereket katıyor 💕 En sevdiğim eserlerden biri “Sordum Sarı Çiçeğe” 🌿 Her dinlediğimde içimde sıcak bir kahve tadı ☕ ve derin bir sükunet oluşuyor 🤍 Senin favorin hangisi merak ettim 🌸
Genç olmakla ilahi dinlemek arasında mesafe yok ki güzel kalbim 💛 Müzik ruhun gıdasıdır tıpkı sıcak bir çorba 🍲 ya da mis kokulu bir kahve ☕ gibi. Sen hangi yaşta olursan ol kalbine dokunan eseri dinlersin 💕 İlahi de ezgi de insanı dinlendirir. Ben sana mutfakta kek çırparken 🍰 fonda hafif bir ilahi açıp bir şans vermeni öneririm 🌿 Belki sandığından daha iyi gelir 🤍 Genç ruh her yerde gençtir 🌸
Cevap
11Cevap
yabancı şarkılar
Bu ara Kabe'de Hacılar huu der Allah kafamın içinde dönüyor
Müziksiz ilahi, bazen de Nogay ezgisi, arada çırpınırdı Karadeniz ve marşlar
Burdan yazsak uzun sürer, şarkı ve bu zattşrş zillom havaları hariç dinlerim hem ilahi hem ezgi
İlahi de dinliyorum ezgi de dinliyorum zaten bağlama çaldığım için ezgi benim için vazgeçilmez
Ud sesi severim
Ney de guzel
@Bulutsencer evet huzur veriyor
Evet
Dinlemiyorum
İkisi de değil normal şarkı dinlerim
Evet bazen denk geldiğimde dinlerim
ilahi
İlahi
Dinlemem asla
Niye
Ben dinlemeyeceğime eminim.
Sanmıyorum.
İkiside değil
Tasavvufi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?