Pek düzgün bir insan olduğumu söyleyemem geçmişte. 14 tane dövmem var. Evet, aşırıya kaçtığımın farkındayım. Ama şöyle bir durum var. Ben bipolar teşhisi konmuş bir insanım. Ve mani dönemlerinde ben bir tık kendimi dövmeye verdim. Tek sebep bu değil aslında. Dövmeye ilgim de vardı bir noktada. Ama tövbe ettim. Bir daha dövme yaptırmamak üzere. Düzgün bir insan olmak için kendimce. Oruç tutamıyorum çünkü ilaç kullanıyorum. İlaçlar kullanıyorum hatta. Ondan dolayı ben namaz kılmayı öğrenmek istiyorum. Oruç konusunda noksanlarım oldu, noksanlarım var ama namazı tam olarak yerine getirmek istiyorum. Anneme dediğimde boş işlerle uğraşma dedi. Benim için geçici bir heves olduğunu düşündü büyük ihtimalle ama benim için geçici bir heves değil. Ben bunu çok istiyorum. İçimden gelen bir hissiyat var. Nasıl anlatsam bilmiyorum ama farklı biri olmak istiyorum. Allah'a daha çok yaklaşmak istiyorum. En çok da ben yönümü kaybetmek istemiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim tavsiyeleriniz nedir
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer