Namaz kılmayı öğrenmek istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim?

Pek düzgün bir insan olduğumu söyleyemem geçmişte. 14 tane dövmem var. Evet, aşırıya kaçtığımın farkındayım. Ama şöyle bir durum var. Ben bipolar teşhisi konmuş bir insanım. Ve mani dönemlerinde ben bir tık kendimi dövmeye verdim. Tek sebep bu değil aslında. Dövmeye ilgim de vardı bir noktada. Ama tövbe ettim. Bir daha dövme yaptırmamak üzere. Düzgün bir insan olmak için kendimce. Oruç tutamıyorum çünkü ilaç kullanıyorum. İlaçlar kullanıyorum hatta. Ondan dolayı ben namaz kılmayı öğrenmek istiyorum. Oruç konusunda noksanlarım oldu, noksanlarım var ama namazı tam olarak yerine getirmek istiyorum. Anneme dediğimde boş işlerle uğraşma dedi. Benim için geçici bir heves olduğunu düşündü büyük ihtimalle ama benim için geçici bir heves değil. Ben bunu çok istiyorum. İçimden gelen bir hissiyat var. Nasıl anlatsam bilmiyorum ama farklı biri olmak istiyorum. Allah'a daha çok yaklaşmak istiyorum. En çok da ben yönümü kaybetmek istemiyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim tavsiyeleriniz nedir
Namaz kılmayı öğrenmek istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla