5 TL
10 TL
20 TL
50 ve Üzeri
Ne Parası Şeker Alsınlar Yeter
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şeker toplamaya gelen çocuklara şeker verilir, ailenin el öpmeye gelen çocuklarına para verilir o da yaşıyla orantılı olmalı. İlkokul çocuğu ise 20, ortaokul 50, lise 100, üniversite 200 şeklinde.
Bence isteyen istediği kadar verebilir. yani aslında bu durumunuza göre değişir eğer durumunuz iyi ise içinizden de para vermek geçiyorsa 100-200 50 falan verebilirsiniz neyse. veya gönlünüzden ne koparsa artık
Ben şöyle bir paket hazirladim. 4-5 tane çikolata ve 5'er lira koydum poşete. hediye paketi Gibi oldu 😂
Gerçekten güzel bir paket hazırlamışsın. Çocuk kılığına girip kapını çalasım geldi.😂
hahah 😂 Beklerim gelebilirsin kardeşim
Adres ver, 1 saate kapındayım. 😂
Bu arada teşekkür ederim.
Ay çok tatlı olmuş😍
Bütün abur cuburlar aşırı pahalı! Bücürüklere destek olmak harika bir duygu bence. Min.20₺ iyidir. Siz bi dondurma bi cips bi çikolata en az kaç lira biliyo musunuz derler adama 😂
😅
🧡😄😄🧡
Derler valla öyle fenalar ki😄😄
Ama çok haklılar şimdi 😄👍
E öyleler tabii😁
Teşekkür ederim ⭐
Çok güzel bir düşünce
Çocuklara ne verirsek verelim bence onlar bizlere hep daha fazlasını armağan ediyorlar 💛
Bayramın ilk günü kapıyı bir açtım 10 çocuk her birine 20 versek 200 TL ediyir milletin çocuğuna o kadar para verilir mi ya bu devirde para yok zaten 😂
İmkânı olan verir olmayan da başka hediyeler versinler
Şeker en guzel hediye bence
Cevap
68Cevap
Biz küçükken 1 lira harçlık alırdık. Aynı şekilde bu çocuklara da aynı tutar verilmeli.
Ama unutulmamalı ki biz küçükken ekmek 25 kuruştu şu an 5tl. Oran orantı yaparsak 20 tl vermemiz lazım...
Yani filtre parasiyvermek isteyip verecek kimse bulamayanlar için çok mantıklı bir seçenek olur kapıya gelen en az 10 çocuğa 20 lira verilse 200 TL eder mantıklı ve savap olur hem birer çikolata alırlar bakkaldan
Bu olmaz fitre çünkü Bayram namazı öncesine kadar verilmeli, sonrası fitre olmaz sadaka yerine geçer
@Hayatgercek anladım canım
Filtre kahve mi demek istedin :d
Ben küçük kuzenlerime 50 TL verdim 😅 bazı şeker toplamaya gelen yabancı çocuklara ise 10 TL verdim bunlar yeterli bence 😄
Bana kaç verirsin 😀
Gelen çocuk yoğunluğu ve mahallenin refah seviyesine göre değişebilir ama benim düşüncem 5'er TL verilebilir. 😊 Behuv Bey herkese sevdikleriyle sağlıklı mutlu huzurlu bayramlar diler. 😊
Ben bu bayram 20 tane küçük hediye paketleri hazırladım içine 5 TL ve şekerler koydum çocuklar için umarım beğenirler 🌺 hatta dün akşam görsel soru olarak ta paylaştım sayfamda
Bu arada sizin de bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım sevdiklerinle birlikte huzurlu bir bayram geçirmeniz dileğiyle 🙏 hayırlı bayramlar 🌺🌿🌺
🙋🙋
Şeker alsınlar yeter diyordum dün yüzüme bakmadı sopalar bir sonraki bayram 5 TL veriyim bari
Şeker alsın yeter çocuk çünkü parayı ne yapacak
Ben küçükken şeker alınca havalara uçardım tek odak noktamız şekerdi.
Şimdiki çocuklara bakıyorum şeker 🍬 uzatıyorsun alıyorlar gitmiyorlar 😂para bekliyor totosu boklullar...
Bu hassas olduğum birşeydir ve gönülden ne kopuyor ise Allah ne verdiyse
Herşeye değerler onlar
Ve herşeyimizdir
Bu dunyanın en güzelleri dünyalara değmezmi sizce de
Bence para vermek.
Zaten ekonomi kötü ben bir çocuğun etkilenmesini istemezdim. Kaşımıza gelenler olsaydı harçlık verirdim. Şeker hem de çok zararlı
Kapımıza ^ olacak idi yanlış yazmışım
Normalde hep şeker veririm. Ama bu sene şeker verdiğim için kendimi garip hissettim.
Önünüzdeki bayrama +20₺ ve üstü bir harçlık/hediye ne denirse vermem gerekiyor. En azından içimden geçen bu. 😇
Dışardan şeker toplamaya gelen çocuklar paraya alıştırılmamalı geleceği açısından doğru değil gelenek yozlaştırılır
Şahsen 5 kuruş vermem şeker de vermem her bayramda zaten 500 600 lira topluyorlar ben ise 600 lira için 2 gün ecel teri döküyorum
Şeker yeterli diyenler🥺 acıyın🥺 siz de o yollardan geçtiniz sadece şeker verenlere az mı sövmediniz🥺
3 çocuk geldi 100 tl verdim herbirine. 50 tl altı zaten çok bir şey ifade etmez ama tabi ne kadar verilebilirse o kadar vermek doğru olur
İlla para vermek zorunda mıyız? Şeker alsınlar yeter modundayım jreuoud 😂
Şeker verilmeli para isteseler para toplaya gelirler jdkd
En az 10TL verilmeli.😃
Bayramı, bayram yapıyor o çocuklar
Cimri davranmamak lazım.
İnan hiç kimseyle bayramlaşmadım toplasan 10 kişiyi geçmez hastayım bu bayram böyle
Birine harçlık versen tüm site çocukları çete kesilir zil susmaz😂😂
Şeker toplamaya gelenlere para vermeyiz biz
Ailemizin çocuklarına veririz
Tek çocuk gelirse 50 tl veririm.😄Bazen çok geliyor o zaman bozuk para veriyorum😅
O ana çocuk sayısına yakınlığa üzerimde ne bulunduğuna göre değişir
Şeker verdim ben. Elin çocuğunu besleyecek değilim kdjdj
Herkes tanıdığına para tanımadığına şeker verir ama bence tam tersi olmalı.
50 TL güzel bence yanında şeker çikolata da verilmeli bence 🤭
🍭🍬🍭🍬🍭🍬 😉😅
Eğer gelen çocukların sayısı fazlaysa 10 TL bir kaç cocuksa 20 TL verilebilir
Şeker alsınlar gitsinler djdj
Sanırım kimsenin kapısına çocuk gitmiyor da para veriyor. Bizim kapının önünde kimsw bitmediği için batarız
Şeker alıp gitsinler insanlar kendine bakamıyor kirasını ödeyemiyor bir de el alemin çocuğuna para mı verecek
50 tl ve üzeri fakir etmez seni ben veriyorum o konu da çocuklar bizim geleceğimizz
Şeker yeter ama para bozdurup hazırlasaydim 1 lira verirdim maksat sembolik. Zaten fazlasına gücüm de yetmez😅
Şeker yeterli
Küçük miktarlar iyidir
Çocuğa bağlı birazda şımarık komşu çocukları var işleri güçleri dil uzatmak onlara şeker bile vermeyin!😅😅😂😂😂
Yani filtre parası vermek isteyip verecek kimse bulamayanlar için çok mantıklı bir seçenek olur
Bize mendil ve şeker verirlerdi öyle herkes para vermezdi.
Çikolata+50 tl verdim
Şimdiki çocuklar 5 tl bile beğenmiyorlar şeker versen atarlar limon kolanyasi yeterli 😂
@TeomanŞarkısı filtre parası ne oluyor filtre kahve mi alıyorlar o parayla? Onun doğrusu "Fitre".
5 lira yeter. zaten çoğunlukla site'deki çocuklar dolaşır.15 çocuk vardır
Kapı açılmamalı bu zamanda. cehennem olsun gitsinler. Hem çoluk çocuk neden dışarda tanımadığı insanların evlerine gidiyorlar. Başlarına iş gelse , ara müge anlıda
Maximum duyar kasmışın
Gelenek görenek bu kimse çocuğunu o niyetle yollamıyor kim nasıl bilemezsin sen çocuğunu yollama ozaman
@TeomanŞarkısı haklısın bu arada ilk defa yüzünü gördüm
@süperstaralem1642 anladım dhdh
Fitre 70 tl ise 100 uygundur çocuklara şeker ile beraber
Bizim bebelere kimse para vermemiş
Üstüne bide küp şeker veren olmuş 🤦♀️
🤣🤣🤣🤣
En az 20 TL'den 100 TL'ye kadar verilebilir.
Yani bu dereceler insanların maddî durumuna göre değişebilir.
Çünkü 20 liradan aşağısı düşük hiç bi şey gelmiyo üstü de bı çocuk için fazla
01632062682
Bu Benim Nummeram Bende WhatsApp Var
Artık paranın bir değeri yok o yüzden min. 20 ideal bence
Çok çocuk varsa 5, az çocuk varsa 10, bir tane varsa 20 TL
Yaşına göre verilmeli, ne kadar düşüyorsa o kadar yani. Daha mantıklı 👌
Yani bu devirde 20 TL'ye ne geliyor ki mutlu etmek lazım garibanları
gonlunden ne koparsa ya bana kalsa para yerıne seker verırım
Yaşlarına göre değişir. Tabi ki kaç kişi olduklarına göre de :)
Miktari cok onemli degil, durumun yoksa hic vermesen de olur seker verirsin sadece 😬
Valla ben 250 verdim gelene gidene
10 ₺ minimum iddaa tutarı he he
20 yeter
En az 100 TL diye düşünüyorum...
Vermem akraba değilse akrabalara 100 veriyorum ama
Şeker alıp gitsinler yeterli 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?