Bizim anne baklavası hazır, misafirleri bekliyoruz.☺️🍬
Siz neler yapıyorsunuz?

Bizim anne baklavası hazır, misafirleri bekliyoruz.☺️🍬
Siz neler yapıyorsunuz?

Ben de cam balkonda uzandım uykum geldi birazdan uyurum sabah erken uyandım Annem babam da kabir ziyaretine gitti yengem ve abimle birlikte
☺️🙏🏻ne güzel.
Bu sabah bende cok zor kalktım, ramazanda alışmış geç kalkmaya. Uyuyabilsem uyucam da yok
Zaman geçtikçe alışırsın
En iyi cevap seçimi için teşekkür ederim
Keşke konum atsanız da misafir olsam size leziz görülüyor elinize sağlık
Teşekkür ederiz koş gel😂
@NescafeliPilav yorumumu eig yaparmisin xper artırmaya çalışıyorum da rica etsem
Teşekkürler
rica ederim :)
Cevap
22Cevap
Leziz gözüküyor, misafir bekliyoruz henüz
İyi bayramlar @nescafelipilav :) ellerine sağlık afiyet olsun. bende uykumu bekliyorum.
Misafir pozisyonu dolmadiysa bir porsiyon alabilir miyim?
Tabiki daha dolu☺️
Bi uğrasam biter o yüzden en son ben uğrayım 😅😅
Hayırlı bayramlar misafirleri bekliyoruz baklava yiyeceğim kalmaz diye yiyemiyorum önceden 😄
Aha aynı ben😂
Tatlısız olmaz 😄 bu arada sitede gördüğüm en değişik kullanıcı adlarından birine sahipsin 😅
En değişik? O kadar mı ya 😂
Pilav ve nescafenin bir araya gelmesi ne bileyim sence de tuhaf değil mi 😄
İyi bayramlar bende ailemle babannemle el öpmeye gidicem akşam
Biz de akşama doğru geçeceğiz babaanneme😂
🙂🍭
Hayırlı bayramlar.. geldi misafirin bir tabak alıyım bı zahmet
Tabiki vereyim☺️
Tşkler sağolun
Vayy çok lezzetli görünüyo 😍 bayramınız mübarek olsun
Teşekkürler 😍Sizin de 🍬☺️
Haksızlık olmasın diye yatakta her yöne dönüyorum ve uyukluyorum
şu an olmak istediğim yerdesin😂tadını çıkar
Artık yatakta değilim ki 😂
Kabir ziyareti yaptık evde misafir bekliyoruz
Bende elektriklerin gelmesini bekliyorum dün geceden beri kestiler gelmiyor.
Bende kamelyaya geçtim semaveride yaktım namazdan sonra dolar buralar
maşaallah senin kadar tatlı bi dilim alam o zaman hayırlı bayramlar :)
Afiyet olsun, bize bayram uğramaz kimse yok ne gelecek ne gidecek. Bu yüzden bayram bitse de gitsek
Ama çok güzel gözüküyor adresi bilmiyorum yoksa gelirdim ❤️😂
😍teşekkürler
Misafiri beklemeden yiyorum 😂
Çalışmaya devam izin yok 😅
Kolay gelsinn
Saol sen ne yapıyorsun nasıl gidiyor bayram
Sıkıcı, misafirleri bekliyoruz. Ondan sonra babaanneme geçeceğiz. Orası da kalabalık olacak🙄
Niye sıkıcı olsun ne güzel işte evde tatlı telaşlar var
Beklemek sıkıcı ya😂
O en zoru haklısın sjsjsj
Günün 3. Misafirini ağırladık şimdiden..😄
Kolay gelsin😂😅
Hepimize..😄
Bizim evde 4te 1i bitti bile 😂 baklavanın
Biz yiyemiyoruz misafire kalmaz yoksa, misafirler gidince doyasıya yicem😂😂
2 tane yetiyor zaten ama benim rekorum 5🙄
5-6 tane yiyorum ya
Yok ya sonra mide fesadı😂
Yeminle ayranla öyle iyi gidiyor ki anlatamam😀
Evet ben de bayılıyorum😍😅
Çok güzel oluyor değil mi? Hele cevizlisi. En güzeli ev baklavası. Evde yediğinin tadı dışarıda yediğinde alamıyorsun.
Aha antep fıstıklısından ziyade cevizli seven biri süper😂
Sabah dan beri kapı bak el öp ya da alınlarından öp😅
Ellerine sağlık afiyet olsun hayırlı bayramlar
Teşekkürler sizede iyi bayramlar
Hayırlı bayramlar 🌺 bizde de durum aynı 😄
Hiçbir şey evde bilgisayarımı açtım oyun oynuyorum
Vallahi biz de hiçbir şey yok
Sevmem
Aaa baklava sevmeyen ilk kişi olabilir misin😅
Olabilir hoş durmuyor
eline sağlık. iyi bayramlar.
Ben tanrının yalnız adamıyım
Bayramınız mübarek olsun
Yatıyorum
Geziyorum şu anda 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar