Senelerimi beraber geçirdiğim eşimle ilk ayrı bayramımız. Bu bayram ve diğer bayramlar onsuz olacağım ne yazık. Sizde durum ne?

Herşeyim dediğim , öyle çok sevdiğim adam benden ayrı artık. Meğer ben onun hiçbirşeyi değilmişim. Neyse olsun Allah sağlık versin hepimize ve sevdiklerimize. Öyle bir hüzünlendim işte.

Hepinize iyi bayramlar dilerim

Senelerimi beraber geçirdiğim eşimle ilk ayrı bayramımız. Bu bayram ve diğer bayramlar onsuz olacağım ne yazık. Sizde durum ne?
Cevapla