Herşeyim dediğim , öyle çok sevdiğim adam benden ayrı artık. Meğer ben onun hiçbirşeyi değilmişim. Neyse olsun Allah sağlık versin hepimize ve sevdiklerimize. Öyle bir hüzünlendim işte.
Hepinize iyi bayramlar dilerim
Herşeyim dediğim , öyle çok sevdiğim adam benden ayrı artık. Meğer ben onun hiçbirşeyi değilmişim. Neyse olsun Allah sağlık versin hepimize ve sevdiklerimize. Öyle bir hüzünlendim işte.
Hepinize iyi bayramlar dilerim
Hayatımıza giren bütün insanlar sonsuza kadar bizimle kalacak diye bir şey yok maalesef. Bazıları gelir, güzel anılar yaşatır ve zamanı geldiğinde de gider. Tanıman gerekir tanırsın, yaşaman gerekir yaşarsın, kader tam da bu işte.. Zamanla buna da alışırsınız, yine güzel anılar biriktirmeye başlarsınız, hayat devam ediyor:) Her şeyin en hayirlisi her zaman, iyi bayramlar dilerim..
Sağolun. Kesinlikle öyle ama keşke öyle olmasa. Sevdiklerimizle bir ömür yanyana olabilsek
İnsan yaş aldıkça bağzı duyguların hissi ve verdiği tepki tarzı değişiyor
1 Daha az rezil olma korkusu oluyor.
2 Olaylara karşı daha mizahi.
bakabiliyor. (örneğin annen ve baban bir olay karşısındaki davranışları)
3 Ve insanların gitmesi onu eskisi gibi üzmüyor daha pozitif kalabiliyor
Duygular değişkenlik gösterebilir o yüzden aynı şeyi sende yapabilir din ona sevgin bitebilir ya da ayrılmak zorunda kalabilirsiniz o yüzden kimseye herşryimiz gibi bakmayıp bir gün ayrılık olucak düşüncesi ile ilişki kurmak en az üzeni sanırım
Ama herşeyim gibi bakmazsam o ne nasıl evlilik olacak ki?
Bugün Bayram namazında Allah'a söyle bir dua ettim
" Allah'ım dilerim ve niyaz ederim ki bir sonraki bayramda bir eş, güzel bir eş, iyi bir eş, aileme ve bana yakışan bir hayat arkadaşı ile şeker tadında bayram olsun. İnşallah 🙏 Amin "
Amin.
Cevap
8Cevap
Boş verr giden gitmiştir yeni bir sayfa aç kendine pırıl pırılll bir sayfaaa
Keşke öyle kolay olsa
Insan oğlu nankör. Hayatın merkezine onu koymayacaksin
Öyle yapmıştım
Hayat öyle valla Aşk eninde sonunda biten bir şeydir
Öyle de evlilik doğrudan aşkla alakalı bir konu değil
Evliliğe ciddi ilişki diyen sizsiniz yani :D
Bayramınız mübarek olsun 🩷
Üzülmeyin inşallah karşınıza sizi mutlu eden insanlar çıkar ❤️
Çok sağolun. Teşekkür ederim ❤️
Aynı durumu bende yaşıyorum üzülme sadece kendine iyi gelecek şeyler yap
Ne zaman ayrıldınız
1 ay oluyor
Kaç senelik evlilik
İşte bu yüzden Eyşan olmaya zorlandim
😔😞😞
Hakkında hayırlısı olsun inşallah..
Teşekkür ederim
Sıkmayın efendim canınızı geçmiş olsun
Sağolun
Zamanla geçer :)))
İnşallah
Bana mesaj at biraz konuşalım geçeceğine ikna olacaksın bak.
😞😞😞😞
😔😞
Alışmayı dene
Alışacağız
Zor olur bilirim ama hayat neleri getiriyor sana
Neden ayrıldın
Nedeni niçini geride kaldı
Olmuşa çare yok
Öyle doğru
Neden ayrı :(
Bıraktı gitti işte
Gittiyse üzülme sevse gidermi
Doğru sevseydi ne olursa olsun kalırdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?