Öldüresiye dayak yiyorum canım çok acıyo ama gülüyorum hoşuma gidiyo dayak yemek diyo insanlar acaba bu nolabilir mazoşistmiyim?

Küçüklüğümden beri böyleyim içten gülüyorum Daha bugün erkek arkadaşım tarafından dayak yedim ama dayak yemek için daha çok üstüne gittim sırf dövsün diye çığırından çıkardım daha çok küçükkende böyleydim neden olabilir mazoşidtmiyim acaba insanlar bunun canı yanmıyor diyo yanıyo ama göstermiyorum çok içten kahkaha atıyorum komik geliyo yapmacık değil

Öldüresiye dayak yiyorum canım çok acıyo ama gülüyorum hoşuma gidiyo dayak yemek diyo insanlar acaba bu nolabilir mazoşistmiyim?
Cevapla