
Geçen sene sahura kadar konuştuğun kişi bu sene ne yapıyor?
Valla ben kahve içiyorum merak edersen 😀

Geçen sene sahura kadar konuştuğun kişi bu sene ne yapıyor?
Valla ben kahve içiyorum merak edersen 😀
Maalesef geçen sene konuştuğum bir kişi yoktu zaten tutmadığım için gece 3-4 olunca yatıyordum ama bu yıl gece uyku düzenim çok daha kötü oldu gece 5 den önce uyuyamıyorum o zaman da zaman geçirmek için işte Kızlar Soruyor sitesinde takılıyorum ya da şarkı dinliyorum kahve içiyorum bazen hayal kuruyorum arada sırada yeni film ve dizilere bakıyorum. biri ile konuşmak zorunda değilim ama arkadaşım da olsa fena olmazdı benim için. böylece bu kadar da sıkılmazdım sanırım :(
Cevap
9Cevap
Öyle biri yok bu sene biri var ramazanda tanıştık onunla sohbet ediyoruz arada oda kıskanç ve tripli çıktı dhjdjd
Kendimi sorguladım geçen sene sahura kadar kiminle konuşuyorum diye 😄🤔
Sizin ki ne yapıyor acaba?
Manita Avında 😀
E sen buradasın ahahah niye avlamıyor
Yenileri lazım 😀
Vampir mi bu 😄
Olabilir 😀
Belki de hmm, kan dökmeyi seviyordur. Malum kan, somut olarak 😅
Geçen sene konuştuğum yoktu ondan önceki sene vardı 🙄 bilmiyorum napıyordur
Hiç bilmiyorum kendisi heryerden engellediği için🤷♀️
Edepsiz 😀
Sensin😒
Sana denedim ama 🙄
Geçen sene sağlık sorunlarım sebebiyle oruçlu değildim.
senin ki artık çok uzaklarda... Olsun senin kahven hep yanında :D
Çokta uzakta değil. Telefonun diğer ucunda 😉
yanındakine ne olacak :/
Yanımda kalacak
hayda ne büyük kalp kız seninkide amma geniş yer varmış :D
Ben yaşlı adamım kimle sohbet ettim hatırlamıyorum 😂
Yine aynı telefon, nöbetler o kişi çünkü yine kendim :)
Beni terkedip kizkardesinin bulup annesinin önerdiği kizla evlendi.
Beni terketmesinin de hicbir sebebi yoktu. Karşilaştik özür diledi ve gitti
Abla kiminle sohbet ediyordun ki yaraladı seni bu kadar.
Ben en son 8 yıl önce sahura kadar biriyle konuştum, ondan sonra hiçkimseyle sahura kadar konuşamadım)
Evde çocuğumuza bakıyor
Ne güzel
İyi akşamlar, geçen sene kimseyle sahura kadar konuşmadım, bu sene de öyle. Bu arada kahvenin yanında çay mı içiyorsun? 😂
Reyhan şerbeti 😀
Evet tavsiyemdir :))
Bilmem kimbilir ne dömenler çeviriyordur
Hala konuşuyoruz ama geçen seneki gibi değil :/
Bilmiyorum yaşadığı konusunda bile bir bilgim yok.
Geçen sene öyle bir aktivite yapmadım
Öyle biri yoktu
Yoktu yine yok
Evli 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?