
Çökertme kebabı hastasıyım dayanmam hiç bu lezzete oyyh
#TeomanŞarkısı

Çökertme kebabı hastasıyım dayanmam hiç bu lezzete oyyh
#TeomanŞarkısı
Ali Nazik: Bir de, hünkarbeğendi var da onu yapıp yedirmeyi daha çok severim.
Daha çok seçme olanağım varsa;
başta olmak üzere, bu listeyi sonsuza kadar uzatabilirim😋
(Shah-Shah👑🖤)
İzmir köfteyi çok severim

Tavuk dünyası menülerini de çok seviyorum.
Her gün tavuk dünyasından yesem bıkmam.
Müq
Ay Allah'ım çok güzel görünüyor ya rebbil aleminnn 😃🤭
Cevap
8Cevap
Zeytinyağlı sarma veya taze fasülye
Ben hamburger seçerim
içli köfte olmalı benim içinde
bende dayanamam:)
Yemek sayılır mı bilemedim ama çiğ köfte 😍
Çökertme kebabı ya da hünkarbeğendi. Kırmıxı çizgimiz 😂
Yemek sevmiyorum ve Ramazan'da tatlılar daha lezzetli geliyor bana o yüzden herhangi bir tatlıyı seçerdim
Kesinlikle yağlı pilav
Evet bu güzel olur
Bende İskender hastasıyım
Içli kofte ya da mumbar dolması
Stragonoff
Kebap
Güzele benziyor olsada yesek
Çorba
Pirinç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?