İlk defa böyle bir şeyle karşılaştım normalde 6 7 gün dürer ve biter ama 2 gündür kahverengi lekelenmem oluyor tam regl bitti sanmışken. Araştırdığıma göre bazen kan tam atılamayınca oksijenle beraber kahverengi gelebiliyormuş. Oruç tutup tutmamam k0
onusunda da tereddüt yaşattı bu yaşadığım. Bir de bu aralar biraz stresliyim sanırım o da neden olmuş olabilir mi
onusunda da tereddüt yaşattı bu yaşadığım. Bir de bu aralar biraz stresliyim sanırım o da neden olmuş olabilir mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Oruç için 10 günden sonra devam ederse tutabiliyosun. maalesef şu an tutman uygun değil. Stres de olabilir ama bana sanki kalanlar çıkıuomuş gibi geliyor
Bu aralar stresli değilim diyorum da 1 aydır kafamda dönen düşüncelerden dolayı vücutta strese girmiş olabilir ve dediğiniz gibi kalanlar da olabilir
Kahverengi olunca akla işk gelen şey kalıntı oluyır
Evet ama hiç böyle 2 gün kalıntı olmamıştı. 6 7 günde azalarak biterdi hep🤦♀️ Tam ramazanı buldu😑
Boş yere kazaya kalıyor. Sen de haklısın :(
Evet 🤦♀️ Asiri derecede canımı sıktı bu durum. Neyse sağlıksal sorun olmasın da yapacak bir şey yok. 1 ay kazalara ayırırım artık parça parça🤦♀️
Yok yok sağlık sorunu değil. Hiç yaşamamış olman avantajmış aslında şimdiye kadar
Evet avantajmış. Şimdi böyle olması bir miktar korkuttu internette kanser falan da görünce
İnternete baksan hep kansersin. Başın ağrısa da dişin ağrısa da. Çok takma o mecraları. Kaç tane kadında kahverengi akıntı oluyor haberin var mı ☺️
Valla yoktu yaşayana kadar😅 Alışmışım şeffaf akıntıya anormal geldi hala şeffaf akıntı olmaması. Peki bu konuda sizin bu denli bilgili olmanız bir erkek olarak😅
Bir mühendis olarak içine girdiğim yerin çalışma prensibine hakim olma refleksi diyebiliriz. 15 yaşından beri teorik araştırmalarım devam etmekte. Pratiğine de görerek. Senin vajinanın senden iyi bilirim ☺️
Erkeklerden korkulur😂
Sizin elinizin altında. İncelemiyosunuz. Biz meraktan inceliyoruz 😂
O kadar mı😂😂 Alemsiniz. İnşallah ilerde hayatımı birleştireceğim kişi pratikte bilgili olmaz😂
Pratikte bilgisi olan daha çok zevk verir. Bunu unutma
Bana da güven vermez ama. Brn neden pratik edinmedim o zaman. Bunu tercih ettim karşımdakinin de bunu tercih etmesini beklerim
O konuda haklısın. Sen sabrettiysen sabredeni beklemek istersin. Ama cinsel hayatta mutlu etmeyebilir bekleyen erkek. Kendi zevkini önemseyeceğinden. Sen buna önem veren kişiye denk gelirsin umarım
Evet😊İnsan her anlamda birbirini anlarsa bence cinsel anlamda da uyumlu olur ve sorun olmaz
Cinsel anlamda uyumun matematiği çok farklı. Kafalar uyuşsa da o iş zor. Ama kısmet diliyorum senin için ☺️
Normaldir kahverengi akıntı, regl sonunda olur genelde. Oruç tutulmaz ama o bitmeden, o bitince tekrar gusül alıp tutmaya başlarsın :)
Ramazanda böyle bir şeyin olması da tamamen sinur bozucu oldu🤦♀️
Oruç borçları artıyor doğru 😅
Of evet maalesef🤦♀️🤦♀️ Donra kim tutacak borçlar katlanıyor
Sonra*
Hahahahah öyle ya maalesef
Stres ve oruç tutuyorsun o etki eder
Oruç nasıl etki eder ki menstural döngüye
Eder aşkım bana etti mesela ben ayda bir düzenli her ay regl olurdum bu yıl oruçtan yeme düzeni değişince 40 gün sonunda regl oldum. Hava değişimi, steres, üzüntü, diyet ağır spor bunlarda etkineder eğer varsa fazla kilo falan