İftar saati yaklaşırken canınız en çok hangi lezzeti çekiyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
İftar saati yaklaşırken canınız en çok hangi lezzeti çekiyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Lezzet değil de su çok istiyorum ama yemek yönünden bakarsam illa sulu yemeklerin geneli oruçluyken canımın portakal çektiği bile oluyor iftardan sonra istemiyorum mesela 😃
Et değilde ben börülce istiyorum ya 😢
Hadi ya
Önce su sonra dondurma
Hiç eig beklemiyodum yaa sağol
🙃
Cevap
6Cevap
Senin şu et sevdan 😒 ne zaman doyarsın acaba. Ben hammurger istiyom ya
Hamburger yeriz o zaman
Canımın çektiğini yaptım zaten, herkese afiyet olsun..
Genelde her türlü yemeği canım çeker. en çokta hamburger veya pizza gibi şeyler birde buzlu kola
Valla ilkten bir sıcak çorba arar canım ardına buzlu bir kola ve etli yemek en sonda tatlı ve kahve şart
Hiç bir şey çekmiyor aslında iftar saatinde sabırsız ölüyorum
Bu kaç gündür mangal canım çekiyor yalnız yemeyi de sevmem o yüzden misafir çağjracam
Neyin yaklaşması abi daha öğle ezanı bile okunmadı acıktırıyonuz milleti..
Oruç tutmuyorum ve Allah'a falan da inanmıyorum. Dinsiz biri olduktan sonra anlıyor insan bütün dinlerin ne kadar saçma sapan olduğunu :D
Hiçbişey oruç tutmuyorum
Şu an bol çikolatalı pasta
Süper sis teşekkürler iftarada iyi gider
şu an bu görsel beni acıktırdııı😋
Urfa kebabı çekti canim bu şişleri görünce
Bugün canım taze fasulye istedi. Onu yapcaz
karışık ızgara
Uzakdoğu lezzetleri
Tatlı çekiyor
Pide 🐝
Tantuni çekıyor
Yesil zeytin
Eeeet🤤
Su ve şekerli şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?