İftarda eşime 4 gündür aynı yemeği yedirdiğim için kızması normal mi?

Ezanı beklerken suratı asıktı biraz. Nedenini sorunca yani nimete şükürsüzlük etmiyorum ama 4 gündür de nohut yemeğini neden yiyoruz ramazandayız az yap farklı farklı yap 2 kişiyiz 5 kişilik yemek yapma dedi. normal ses tonu ile , ama ben çok bozuldum o gönlümü yine almaya çalıştı, ben evdeyim bütün gün belkide onu ima etti , ama beni hiç bir şeyden mahrum bırakan birisi değil en öncede sevgisini çok gösterir hissettirir , ama ilk defa böyle konuşunca çok kırıldım sizce benmi abarttım. Durumumuz iyi genelde her yemeği yer her istediğimi oda yapar. hatta beraber çok yemek yaparız ama işten çok yorgun geliyor ezana zaten 30 dakika flan kalıyor o eve geldiğinde. Yani onun fırsatı olmuyor.
İftarda eşime 4 gündür aynı yemeği yedirdiğim için kızması normal mi?
Cevapla