Arkadaşlarım sözde 1 Nisan şakası yaptı, alakayı kestim. Haksızsın şu an abartıyosun diye mesaj atmışlar. Haksız mıyım?

Az önce arkadaşlarla sahura kadar muhabbet edelim dedik, görüntülü aramaya girdim. Biz kavgaliyiz dediler. 2 erkek 1 kız, kızla bir erkek sevgili. Kızın sevgilisi kızın Instagram hesabına girip diğer erkekle yazışmalarını okumuş, canımlı cicimli mesajlarını görmüş yakınlaşmışlar ve çocuğa bunu dememiş kız. Kızın sevgilisi bunu öğrenince diğer erkeğe küfür etmiş ağzına geleni demiş. Küfür yiyen bu bana neler söyledi ben onunla konuşmam demeye başladı, kızın sevgilisi desen hak etti ne biçim konuşmuş sevgilimle falan dedi. Ben ortayı bulmaya çalışıyorum durun bi sakin olun çözülür demeye kalmadı hepsini kahkaha atıp kıkırdayarak 1 Nisan diye bağırdı telefonda. Ben bu tür şeylerde şaka bile olsa çok hassas biriyimdir. Siz ciddi anlamda bana şaka mı yaptınız şimdi dedim, evet dediler. Bende küfür öyle edilmez böyle edilir * *n* koduklarım gözüme görünmeyin sakın diyip aramadan çıktım. 1 ton özür mesajı atmışlar valla sadece şaka yapıyoduk gel barışalım diyolar. Ben bunlar böyle şaka yapınca dostluklarını da sorgulamaya başladım ve birdaha da Muhattap olmak istemiyorum üçünü de sildim. Birtanesi yedek hesap açıp bana yazmış nolur kaldır engeli diye. Haksız mıyım ben şimdi burada? Ben arkadaşlarım için endişeliyorum bunlar beni sınıyo.

Arkadaşlarım sözde 1 Nisan şakası yaptı, alakayı kestim. Haksızsın şu an abartıyosun diye mesaj atmışlar. Haksız mıyım?
Cevapla