Ergenliğe girmeyen kardeşim Kur'an okurken abdest almıyor alması daha doğru ama almasada sevap yazılır mı bir sakınca var mi?

Ergenliğe girmeyen kardeşim Kur'an okurken abdest almıyor alması daha doğru ama almasada sevap yazılır mı bir sakınca var mi?
Cevapla