İşlediğim günahları bilenlere karşı tavrım nasıl olmalı?

24 yaşındayım. Önceden çok fazla dini bütün biri değildim. Bazı ibadetleri yapsam da davranışlarıma yansımıyordu.

Çoğu yanlış davranışım dışardan görülüyordu bazılarını da ben kendim söylüyordum ve hepsi açığa çıkıyordu. Pişman mıyım evet. Ama insanlar bana bakınca geçmişimi de görüyor. Birebir hatırlamasa bile anımsar. Bunlara karşı tavrım düşüncem ne olmalı?

İşlediğim günahları bilenlere karşı tavrım nasıl olmalı?
Cevapla