Burası dünya!
Ne çok kıymetlendirdik...
Oysa bir tarla idi;
Ekip, biçip gidecektik.
Burası dünya!
Ne çok kıymetlendirdik...
Oysa bir tarla idi;
Ekip, biçip gidecektik.
Herkesi mutlu etmem lazım sanmışım benimde mutlu olmam gerektiğini unutmuşum can yücel
Cevap
5Cevap
Kendimi her zaman mutlu hissederim. Neden biliyor musunuz? “Çünkü kimseden bir şey ummam. Beklentiler daima yaralar.
- William Shakespeare
yokluğun iki yakasını bir araya getirip varlığını ilikler misin ömrüme
şiir değil de mısra bırakabıldım ben :D
Bir bozuk saattir yüreğim, hep sende durur,. İki ilerler yine durur. Turgut Uyar
Neyzen Tevfik farklıdır ama çok iyidir
https://www.youtube.com/embed/gKtlG9rfOd4Kendi cevabını paylaşmak ister misin?