

https://www.cnnturk.com/turkiye/ramazan-davulcularinin-bu-mahalleye-girmeye-yuregi-yetmiyor?page=1


@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ
Gündemi senden takip ediyorum.
Gündem de şöyle içimizi açıcak hiç iyi ve hayırlı bir haber yok sanırım. Evet 🤣🤣
Bence bu haberin Asparagas bir haber olduğunu düşünüyorum.
Şimdi bu habere göre orada bulunan Türbede yatan zatın, ses gürültü kaldıramayan, aksi nalet sinirli olduğuna mı delâlet oluyor? 😀
Tövbe Estağfirullah
Teşekkür ederim 😊 iç açıcı haber yok maalesef
Hocam mahalle Atıcılar değil Emirsultan mahallesi olmalı. Atıcılar mahallesinde Emir Sultan hazretlerinin türbesi yok. Emirsultan mahallesinde bulunuyor o türbe. Hemen altında da sanat güneşi Zeki Mürenin kabri var. Tam bu iki yerin hemen karşısında bitirdim ben liseyi. Atıcılar mahallesi yanlışını düzeltmek istedim. Hatam varsa affola..
Cevap
3Cevap
Bu işin içinde Başka bir şey var diye düşünüyorum öyle duymuştum daha doğrusu. Orada yaşayanlardan bazıları yok öyle bir şey yalan diyorlardı
tövbe tövbe
bugüne kadar geleneğimizde rahatsız olmuyordu da bundan sonra mı rahatsız olacak?
Evvelsi gün geldiler para topladılar ondan sonra gelmez oldular o bile para toplama mesaisi olmuş.
Bursa'da böyle garip olaylar çok evliyalar şehri malûm
Davulcuyu duymuyorum kendim uyanırım ayaklı gazete diyorum. size😂
Davulla kalkmıyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar