Yaradanın dünyaya müdahale ettiğini düşünüyor musunuz?

Bence etmiyor benim gördüğüm dünya da böyle bisey yok az önce çöpte ekmek arayan adamı gördüm , dün çocuklar köpegi taşladılar ramazan ayındayız insanlar kebapçı da orada burada iftar bekleyerek açın halinden anladıklarını düşünüyorlar (!) ya da Rusya bir sürü çocuğu öldürdü mesela savasta masum çocukları... ... şu an parkta bankta oturuyorum burada yatsam eminim bir kişi gelip sen burada neden yatıyorsun evin yok mu demez. bence yok olsa zaten müdahale eder etmiyor da izliyorsa zaten dünyada ki en zalim şey yaratıcı olur.
Yaradanın dünyaya müdahale ettiğini düşünüyor musunuz?
Cevapla