Her sabah namaz kilmaya basladim. . sadece sabah namazlarını kiliyorum sizce bna gunah olur mu ?

her sene yaparim bunu ramazanda sabah namazini kilar yatarim diger vakitlere zaman olmuyir yaz da girince isler cogaliyor. Hayvancilikla ugrasiyoruz o yuzden. ama sabah namazi bile yetiyor. gibi cok huzur veriyor diger vakitleri de denedim kildim zorlqndim unutum kaza yapiyordum asiri zorlandim dizlerimden bende. dusundum ki sabah namazini kiliyim huzur buluyum im diger vakitler. hizli kiliyorum diye birsey anlamiyordum islerden dolayi. bazen yais kildigim bile oluyirdu. Ama sabah. namazi tam Allaha yoneldigim. daha cok ibadet edecegim vakit icten. sadece rabbim icin sizce hata yapiyormuyum hic yoktan iyidir diyorum ama gunah mi bilmiyorum. . simdiden. herkese hayirli berektli gunler dilerim. bn namaz kilayim simdi ezan biti 😊
Güncellemeler
+1 yıl
su soru da aklimda kaldi. . ben uzun zamandir boyle yapiyom. gunah mi bilmiyirum arada boyle icimden geliyo namaz kilmak. 16 yasinda bi ara yatılı okulda kildim sinavlar basladi. bıraktım. 18 yasimda o kadar isin icinde bi hevese geldim 15 Temmuz gecesi basladim namaz kilmaya ama. hayvancilikla ugrastigimiz icin. cok ozen gosteriyordum. ustume her namazda ful ustumu degistiriyordum . Baya zaman aliyordu 2 ay kadar anca kildim. biraktim. . 19 yasinda okuldakilmqya basladim yine 2 ay
Güncellemeler
+1 yıl
kadar kildim isler yogunlasinca. birakmak zorunda kaldim. artik RAMAZAN. ZAMANLARI SAHURDAN sonra sabah namazi kilar oyle yatarim gecen sene oyle yaptim bu senede aklimda yoktu yln soyleyeme m. ama sozlum jsmaz kilmaya basladui dedi ramazan bitene kadar namaz kilcagim. kuran okuyacagim bni de davet eti namaz kilmaya. bn red etim ama o bilmiyor basladim sabahi olsun kiliyom. sizce boyle dk basi birakip kilmak gunah mi dir. .
Her sabah namaz kilmaya basladim. . sadece sabah namazlarını kiliyorum sizce bna gunah olur mu ?
Cevapla