Ramazan Arkadaşlar, nasıl gidiyor oruç, nasılsınız, ben şu an tulumba tatlısı yiyorum, oruçluyken canım çekmişti, siz ne yapıyorsunuz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Kıtır kıtır tulumba tatlısı...😋 çok seviyorumm.. yerkende çektim ama gözünüz kalmasın sonra boğazımda kalır😄😀 Arkadaşlar, nasıl gidiyor oruç, nasılsınız, ben şu an tulumba tatlısı yiyorum, oruçluyken canım çekmişti, siz ne yapıyorsunuz? Cevapla Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Snnaydn7 Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 88% +1 yıl Afiyet olsun bende çok seviyorum tulumbayı yarım kiloyu tek seferde yiyebilirim önümden alan olmazsa 😅 ama 2 ısırıkta yenmez o tek lokmada götürücen 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Ben kızım , kibar kibar yiyorum, 😄 öyle ağzımı dolduramam ayı gibi😂 Yorumla Snnaydn7 +1 yıl 👍🏽 Yorumla
dalvina Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl ellerimle yaptığım ıslak keki yerken KS saçmalıklarına bakıyorum çokta güzel olmuş kek ellerime sağlık 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Eline sağlık canım. Herkes diyette biz yemelerde😂 Yorumla
viskiligecele Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 79% +1 yıl Ben çikolata aldım 1 kilo hurma kola ne varsa doldurdum 🤣🤣 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Ooo afiyet olsun. Dikkat et komaya girme😀😀 Yorumla viskiligecele +1 yıl Yok yok girmem tatlı severim hele çikilatayı genelde kızlar depresyonda yer de bende yerim 🤣🤣 Yorumla
Hayata_Bak Takip Et Bilge Yaş: 39 +1 yıl gözünüz kalmasın boğazımda kalır diyor ama nerde yarısını yemişssin bile bence oldukça rahat geçiyor :D 1 2 Yorumla Soran +1 yıl şu an 6,7 tane yedim.. birazdaha kaldı onlarıda sonra yerim, ara ara😄 Yorumla Hayata_Bak +1 yıl vay dombiş demiyor buyur gel :D Yorumla
yorguncocuk79 Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Sigara geldi aklıma çayla iftardan sonra hemen dumana koştum iyiyiz şükür 1 0 Yorumla
SeyrekDüşen Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 90% +1 yıl Bağırsağından çıktığındaki görüntüsünü de en HD şekilde koy lütfen, merakla bekliyoruz. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Onu koyamam. Oraya telefonla gitmiyorum😂 Yorumla SeyrekDüşen +1 yıl He gitsen koyucan yani. Yorumla
Künefeee Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Diyetteyim canım cekti 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Bundan ne olur. At ağzına 2,3 tane. Olmaz bişey😀 Yorumla
Eʂɱҽɾ_şҽყƚαɳ Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Uzanmaca , lahmacun yedim çöktüm 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Lahmacunu nerden buldunnnnn.. heryer kapalıı🤷♀️ canım çekti😋 Yorumla Eʂɱҽɾ_şҽყƚαɳ +1 yıl Annem yaptı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Afiyet olsun bende çok seviyorum tulumbayı yarım kiloyu tek seferde yiyebilirim önümden alan olmazsa 😅 ama 2 ısırıkta yenmez o tek lokmada götürücen
Ben kızım , kibar kibar yiyorum, 😄 öyle ağzımı dolduramam ayı gibi😂
👍🏽
ellerimle yaptığım ıslak keki yerken KS saçmalıklarına bakıyorum çokta güzel olmuş kek ellerime sağlık
Eline sağlık canım. Herkes diyette biz yemelerde😂
Ben çikolata aldım 1 kilo hurma kola ne varsa doldurdum 🤣🤣
Ooo afiyet olsun. Dikkat et komaya girme😀😀
Yok yok girmem tatlı severim hele çikilatayı genelde kızlar depresyonda yer de bende yerim 🤣🤣
gözünüz kalmasın boğazımda kalır diyor ama nerde yarısını yemişssin bile bence oldukça rahat geçiyor :D
şu an 6,7 tane yedim.. birazdaha kaldı onlarıda sonra yerim, ara ara😄
vay dombiş demiyor buyur gel :D
Sigara geldi aklıma çayla iftardan sonra hemen dumana koştum iyiyiz şükür
Bağırsağından çıktığındaki görüntüsünü de en HD şekilde koy lütfen, merakla bekliyoruz.
Onu koyamam. Oraya telefonla gitmiyorum😂
He gitsen koyucan yani.
Diyetteyim canım cekti
Bundan ne olur. At ağzına 2,3 tane. Olmaz bişey😀
Uzanmaca , lahmacun yedim çöktüm
Lahmacunu nerden buldunnnnn.. heryer kapalıı🤷♀️ canım çekti😋
Annem yaptı
Fazla yeme sorun olur 😁😈
Afiyet olsun
Afiyet olsun
Oh afiyet olsun 😅
afiyet olsun apla