



Acıkmana sebep sahurda yanlış şeyler yemek ya da gün içinde yorulmak ta olabilir. Ya da dediğin gibi belki az yemiş olmak olabilir.
Sahurda az yiyorum. Bide tansiyon ya da şeker dengem değişiyor sanirim baş dönmesi de oluyor
Onlar gibi adam öldürmüyorum en azindan :))
Yaa ne demezsin :))
Aksine iftarda çok yediğim için sahurda az yiyorum
Açlık çekmiyom
Iste bende öyle sahurda az yedigimden gun icinde cok acıkıyorum :/
Ben acıkmıyom çok😎
Bende seker ya da tansiyon oynuyor sanirim :/
Olabilir
Tenk yu beyni😘
O opucugu yediririm sana kerkenez😒
Nah yedirin😏
Yiyince de artizencen mi😒
Artizencen ne la🤔bilmediğim şeyi yemem😐
Artizlenmek😏
Kim sen mi😏peehhh sen kim artizlenmek kim senden figuran bile olmaz😒
Evet oluyor, mesela bugün dedim, dışarıdayken karnım çok acıkıyor
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bazen diyorum :D
Cevap
12Cevap
orucun amacı sabahtan akşama kadar bir şey yemek içmemek evet ama konu bazen yanlış anlaşılıyor.
amaç aç kalmak. açlığı hissetmek. açlarla empati kurmak.
oruç namaz gibi rituel ibadetlerin anlamları saptırıldığı zaman, boş ibadet olmuş olur. sadece aç kalmış olur.
Elbette maneviyatının bilincindeyim. Ama ilk defa bu sene zorlanıyorum.
bende o düşünce olmuyor da gecenin 2-3 ünde yemek yiyip sabah erken kalkmak sıkıntı oluyor.. gün boyu baş ağrısı... bu sene yiyorum orucu bazı sebeplerden ötürü... Ama kazasını mutlaka yapacağım... Allah kabul etsin seninkini de...
Amin sagolasin. Benimde gecen seneden var kazalar. Para vermek yetmiyormus tutmakda gerekiyormuş. Tutcaz boynumuzun borcu.
tutacağız... boynumuzun borcu... yapacak bir şey yok...
Yok demiyorum uykusuzluk ve halsizlik olunca iş bitsede eve gidip uyusam diyorum saat 15:00 de çıkıp hemen eve gidiyorum neyse bir hafta izin kaptık cumartesi giresundayım İNŞALLAH
Ohh hadi yine iyisin :)
Teşekkür ederim dönüşte sana pişmaniye getirecem *_°
Kakaolu olsun🙄
Olar. "_"
Ben demiyorum.🙂
Çok tatlıya alıştırmışsın kendini. Hurma ye ve süt iç gece.
Ondan mi oluyor dersin :/
Yemiyorum ki işyerinde :/
Olabilir :/
Sahur ediyorum ama :/
Yaptim yaticam simdi. Byys
Hayır, sahurda yemek yemiyorum.
Allah kabul etsin zor gerçekten 😑🙏
Sagol
Profil resmi niye böyle
Neyi varmış😏
Çok güzelsin
Teşekkür😏
1 bardak daha su içseydim düşüncesi oluyor
Aksine az yerim dahada az yemeye çalışırım
Allah kabul etsin 👍
Sagoalsin
olmuyor. genelde keşke az yeseydim diyorum
Hayır abartılacak bir şey değil
aynen diyorum ama farklı bişey olmuyor
Bazen diyorum annem
Annem mi :/
Halanim senin cocuumm 😕
Ooo habarin yok biseyden seninde😏
Aklin havalarda ne ara söyleyecektim ki😏
Senin tabiki😏
Kess halana karşı mi geliyon😒
Opturen yok zaten😏
Hasta misin😀
Iyi maşallah :))
Nedenmis😒
Utanmiyon demi😒
Esek kadar olmussun bide para mi istiyon😒
Icine cocuk mu kacti😳
Git emre kendini cok sevdirmeden😏
Tamam sevmiyom😒
Sananee😒sen uyu asıl
Önce sen🙄
😒😒
Çok şükür demedim.
Evet genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar