Ağda yaptım izi kaldı ne yapabilirim?

Yaklaşık bir aydır akne tedavisi görüyorum ve birkaç saat önce düşüncesizlik edip ağda yaptım. Tamamen aklımdan çıkmıştı. Şu an dudağımın üst tarafında uzunlamasına çok da büyük olmayan bir yanık izi var. İntarnette yazılanlara göre bazılarında iz falan kalıyormuş açıkcası korkmadım değil... Yakın zamanda doktora gideceğim ama sizlerden de öneri almak istiyorum, daha önce yaşadıysanız hangi tür kremleri kullandınız? Ayrıca iz kaldımı? Birkaç haftaya okullarda açılıyor ve bu yanık iziyle gitmek istemem. Yardımcı olursanız sevinirim.
Ağda yaptım izi kaldı ne yapabilirim?
Cevapla