Tüylerini alan kişiler sizce bakımlı erkek kategorisine mi girer?


Hayır değildir.
Bazı erkeklerin vücudunda istenmeyen tüyler haddinden fazla rahatsızlık verici görüntüdedir.
Buda onları almaya zorlar.
Yani tamamen kişinin kendini rahat hissetmesiyle alakalıdır.
Ben çok iyi biliyorum ki bir arkadaşımin kasları mesela çok gürdu fakat toplanmazsa kötü bir görüntü yaratıyordu oda kuaförde aldırdı daha iyi oldu.
Cevap
8Cevap
Hayır değildir
Kişisel bakım iticilik oluşturmaz, sadece kimisinin kaşları bizimkinden daha iyi alınmış oluyor onlar çok itici
Erkeğe kalmış bir durum bence. Alırsa da gayet normal bir durum neden olmasın
İtici değil çekicidir en iyisini yapar aldirirsa
Neden itici olsun yaa, bakımlı olmanın da itici olduğunu ilk defa duydum
Evet itici azcık kılı olur almaz neysede aşırı kıllı olup almadan gezenler itici
Ne alaka be ben kılı sevmiyorum spor yapıyorum kol koltuk altı sırttaki kıllarımı jiletle alıyorum
Göğüs kılı da
Kıl=ter ve koku hiç sevmem
Bir ara bacak kılımı alıyordum spor yapıyorum
@Unmustvoll ben bacak sırt göğüs kılından bahsediyorum zaten.
Afrodit
@Unmustvoll gerek yok
Niye y
Belgrad ormanı değil Allahtan öyle bir sorunum yok 😂
Hayır değildir ben heryerimi alıyorum resmen rahatlamış hissediyorum
Vücuttaki tüylerinden kastınız bacaklar, kollar ise iticidir.
İticiyse kadınlar da almasın o zaman hepimiz kıllı kıllı gezelim
Üfff çok kılsız da gözüme batar ya , alışmışız ya ondan herhalde, tek tük olsun yinede abartılı değil tek tük
değildir ama ağdacı ablalara gitmesin ben alırım şwöxksşxmhxls
Göze hoş geliyor. Alsa fena olmaz
hayır bence daha iyi alması
Hayır neden olsun, aksine çok daha iyi.
Hayır neden itici olsun ki
Göğüste tüy olmasa iyidir
Hayırrr bence herkes almalı
Değildir
hayır değil
Niye itici olalım
itici olduğunu sanmıyorum
Almıyorum
Evet ya
Hayır.
Erkek?
Evet öyle
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?