Güzellik & Bakım Memnun olduğunuz ağda markası önerir misiniz? Leylahn Takip Et Xper 2 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Vanelly veya Maxxten markalı ağdaları kullanan var mı? Kullandıysanız nasıldı? Memnun kaldınız mı? Güncellemeler+1 yıl Ağda markası (sir ağda) Memnun olduğunuz ağda markası önerir misiniz? Cevapla Marka Soruları Kullanıcı Yorumları ve Soruları Ürünleri Kullananların Deneyimleri Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
çiğlevrek Takip Et Xper 5 Yaş: 51 , eic 64% +1 yıl Valla benim berber ne kullanıyor bilmiyorum çatır çatır söküyor 😂 0 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Ben ağda kullanmıyorum cildimi tahriş ediyor yerine epilatör aldım phılıps in 0 0 Yorumla
ESKIbirKSliadam Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Kullanmadım ama yaptım 0 1 Yorumla Leylahn +1 yıl Hangi markayla yaptınız? Maxxten mi vanelly mi? iyi miydi? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Valla benim berber ne kullanıyor bilmiyorum çatır çatır söküyor 😂
Ben ağda kullanmıyorum cildimi tahriş ediyor yerine epilatör aldım phılıps in
Kullanmadım ama yaptım
Hangi markayla yaptınız? Maxxten mi vanelly mi? iyi miydi?
Çok yabancı olduğum bir konu...
Hepsi çok güzel ürünler
Tahriş etti
Hiç anlamam
Maxxten idare eder