Tüy Dökücü Kremlerden Zarar Gelir mi?

Geçende benzer bir soruda kadınlara soruyormus gibi yaptım ama aslında benimle ilgiliydi.

Şu tüy dökücü krem denilen ilk defa hassas bölgede kullandım ve gözlerime inanamadım. Bir dakika bekledikten sonra tüm tüyler otomatikmen dökuldü duşta.

Yani şu ana kadar permatik zulmune katlanıyordum. Özellikle testis bölümünü permatikle almak çok zor. Tam bir zülüm yeminle. Klasik permatik tıkanmasın diye ön jilet korumasinida kırinca zırt pırt kesiklerde atılıyordu ve banyoda bir de kanla uğraş. Bir de o bölgede kan akışı çok hızlı vs vs.

Öldüğünüzde hoca eğer etek bölgesi dinen uygun ölçude değilse sizi yıkarken mecbur kendisi kesiyor tüyleri. Ölümüze küfr etmesin diye o bölgenin temizliği çok önemli. Permatikle hem işlem çok zor hem de uzun sürüyor.

Tüy dökücü krem tam bir nimet ama insan korkuyor. Yani sonuçta o bölge ciddi bir üretim merkezi ve derisi çok hassas. Sonra sıkıntı olmasından korkuyorum.

Bana güvenli tüy dökücü markaları söyleyebilir misiniz?

Zararı yok değil mi bu nimetin?

Tüy Dökücü Kremlerden Zarar Gelir mi?
Cevapla