Güzellik & Bakım Beyler neden kıllarınızı almıyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 15 Yapay Zekaya Sor Üstelik midemizin bulandığını söylediğimiz halde neden ısrarla almıyorsunuz? Güncellemeler+1 yıl Kol bacak göğüs bunlardan bahsediyorum Beyler neden kıllarınızı almıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 353 cevap paylaştı. Alıyorum 0 0 Yorumla
LonelyWolf1071 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Senin aradığın tiplere biz erkek demiyoruz yalnız... Pürüzsüzlük kadında olmalı erkekte değil... Aşırı abartılı maymundan 5 dk önce doğmuş gibi değilse kıl fazla sorun değildir erkekte 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Sen konuşma keko Yorumla LonelyWolf1071 +1 yıl Olabilir Yorumla Soran +1 yıl Nargile veriyim mi abime Yorumla
Last-Yigit Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 90% +1 yıl midem bulanıyor dersen bilerek almam. Siz neden şeyiniz kıllı, yüzünüzde tüğlerle, bıyıklı Rıza Baba gibi geziyorsunuz? 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Tüy benim kırmızı çizgimdir onun için epilasyona gidiyorum zaten Yorumla Soran +1 yıl Misal bir tane çıksın deliye dönerim Yorumla Soran +1 yıl Diğer kezolar gibi değilim anlicağın bu konuda çok takıntılı ve hassasım Yorumla Last-Yigit +1 yıl dün birisi ile tanışma yemeğindeydik kızın benden çok sakalı vardı Yorumla Last-Yigit +1 yıl valla öyle bir manzara bir daha yaşatan olursa kadınlara tövbe edeceğim Yorumla Soran +1 yıl Napim abi sende bakımlı olanlarından seç Yorumla Soran +1 yıl Gidip kezo tipleri seçiyorsunuz sonra gelip ağlıyorsunuz burada Yorumla Last-Yigit +1 yıl sanki ben seçtim qq ya. Annemin bilmem neredeki arkadaşının kızı işte :D ısrarlar ısrarlar gittim sakallı bvir abla oturuyor :D Yorumla
michael_k Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Onu da siz yapın bir zahmet, biz yapmıyoruz. Hoşuna giden gelir, gitmeyen gelmez, az sonra da makyaj yapmamızı istersiniz. 0 0 Yorumla
badarbungaa Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl hayatında ki ayılardan bahsederken beyler kelimesini kullanma lütfen 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hayatım da kimse yok gòtunden uydurma istersen Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% +1 yıl Senin paşa gönlün öyle istiyor diye kıllarımızı mı alacaktık, sünepe 1 0 Yorumla
beyefendibiri Takip Et Yoda Yaş: 52 , eic 48% +1 yıl Komple alıyoru kim demiş almıyoruz diye. Temizlik ve bakım iyidir 0 0 Yorumla
İk4126 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 88% +1 yıl Bacak olabilir ama kol neden alinsinki sizden bir farkımız olsun 0 0 Yorumla
Sınanreıs12 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 86% +1 yıl Sanki sende olsa alacaksın a q kadınların kaç katı daha fazla kıl çıkıyor haberin var mı 0 0 Yorumla
Baysiy Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 91% +1 yıl Ben kıllarımla barışık oldugum için sorun değil iğrenen ve sevmeyen biri varsa yol alsın gitsin 0 0 Yorumla
burakistan35 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl kim demiş.sen goriller seviyosan biz napalım . 0 0 Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Beyler kıllarını almaz, toplar alır.. Azıcık akıllı ol. 0 0 Yorumla
ibrahimfurkan34 Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Allaha inancımdan dolayı bize caiz değil yapılmamask gerekiyor 0 0 Yorumla
Musty_Gregor Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl 12 seans Epilasyon oldum ablağ genelleme yapmasana o kadar acı çektim 0 0 Yorumla
Burannnn Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl Acelemiz yok ilerde Yastık yapıcaz o tüylerden 0 0 Yorumla
Öylesine1üye Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Allah epilasyon makinasını icat edenden razı olsun der susarım 0 0 Yorumla
TekAşkBeşiktaş Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kol ve bacak almıyorum. Kolumda çok az var. Göğsümde ortada az çıkıyor. Eskiden hemen kesmesem de son zamanlarda biraz çıkınca hemen kesiyorum. 0 0 Yorumla
emre643 Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Ben alırım sürekli. Almayan erkeğin kendisine saygısı yoktur bence 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Kolunda ki ve bacağında ki tüyleri alıyor musun? Yorumla emre643 +1 yıl Almıyorum. Çünkü yok denecek kadar az zaten Yorumla Soran +1 yıl Okey o zaman geçer bu benden Yorumla emre643 +1 yıl E o zaman artık sevgili miyiz 😁 Yorumla Sensualizm +1 yıl Genetiğine karşı geliyorsun yuz ve çevresi alınır gerekli yerler abarti değilse alınmamalı Yorumla
hhangoverr Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl İsteyen alır isteyen almaz öyle bir zorunluluğu yok kimsenin tercih meselesi bu kişiye kalmış 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Kol ve bacak kıllarımı kimse bana aldıramaz ben onlarla mutluyum benimle olanda onlarla mutlu gayet 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Bakmak ve bizi tercih etmek zorunda, değilsiniz, tercihinizi başkasından yana yapın 0 0 Yorumla
Hairmafya Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Kol bacak gögüs kıllarından midesi bulanan sensin bence başka kızlar senin gibi düşünmez 0 0 Yorumla
Idıddı Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl O zaman sende sakal uzat erkeklerden farkın olmsın neden siz gibi olup size bemzeyelim erkeklik bu anlayamazsın :) 0 0 Yorumla
mrcaglar Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl O da kadınlar yüzünden çünkü sevdiklerini söylüyorlar 0 0 Yorumla
auraventi Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl killi toparlak olmak hosumuza gidiyo belki 0 6 Yorumla Soran +1 yıl İğrenç ya hiç mi mideniz bulanmıyor kendinizden Yorumla auraventi +1 yıl cennet mahallesi izledin mi Yorumla Soran +1 yıl Ne alaka şimdi o Yorumla auraventi +1 yıl oradaki muharreme ozeniyoruz Yorumla Soran +1 yıl iyi halt ediyonuz mk Yorumla auraventi +1 yıl killi toparlak olmak kaliteli insan göstergesidir Yorumla
Lütfetmedinizefenim Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kıl erkeksidir Alan ılıktır Light erkektir 1 0 Yorumla
doganburak65 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Tam olarak hangi bölgeden bahsediyorsun 0 0 Yorumla
Erkekler Ne Diyor
Alıyorum
Senin aradığın tiplere biz erkek demiyoruz yalnız... Pürüzsüzlük kadında olmalı erkekte değil... Aşırı abartılı maymundan 5 dk önce doğmuş gibi değilse kıl fazla sorun değildir erkekte
Sen konuşma keko
Olabilir
Nargile veriyim mi abime
midem bulanıyor dersen bilerek almam. Siz neden şeyiniz kıllı, yüzünüzde tüğlerle, bıyıklı Rıza Baba gibi geziyorsunuz?
Tüy benim kırmızı çizgimdir onun için epilasyona gidiyorum zaten
Misal bir tane çıksın deliye dönerim
Diğer kezolar gibi değilim anlicağın bu konuda çok takıntılı ve hassasım
dün birisi ile tanışma yemeğindeydik kızın benden çok sakalı vardı
valla öyle bir manzara bir daha yaşatan olursa kadınlara tövbe edeceğim
Napim abi sende bakımlı olanlarından seç
Gidip kezo tipleri seçiyorsunuz sonra gelip ağlıyorsunuz burada
sanki ben seçtim qq ya. Annemin bilmem neredeki arkadaşının kızı işte :D ısrarlar ısrarlar gittim sakallı bvir abla oturuyor :D
Onu da siz yapın bir zahmet, biz yapmıyoruz. Hoşuna giden gelir, gitmeyen gelmez, az sonra da makyaj yapmamızı istersiniz.
hayatında ki ayılardan bahsederken beyler kelimesini kullanma lütfen
Hayatım da kimse yok gòtunden uydurma istersen
Senin paşa gönlün öyle istiyor diye kıllarımızı mı alacaktık, sünepe
Komple alıyoru kim demiş almıyoruz diye. Temizlik ve bakım iyidir
Bacak olabilir ama kol neden alinsinki sizden bir farkımız olsun
Sanki sende olsa alacaksın a q kadınların kaç katı daha fazla kıl çıkıyor haberin var mı
Ben kıllarımla barışık oldugum için sorun değil iğrenen ve sevmeyen biri varsa yol alsın gitsin
kim demiş.
sen goriller seviyosan biz napalım .
Beyler kıllarını almaz, toplar alır.. Azıcık akıllı ol.
Allaha inancımdan dolayı bize caiz değil yapılmamask gerekiyor
12 seans Epilasyon oldum ablağ genelleme yapmasana o kadar acı çektim
Acelemiz yok ilerde Yastık yapıcaz o tüylerden
Allah epilasyon makinasını icat edenden razı olsun der susarım
Kol ve bacak almıyorum. Kolumda çok az var. Göğsümde ortada az çıkıyor. Eskiden hemen kesmesem de son zamanlarda biraz çıkınca hemen kesiyorum.
Ben alırım sürekli. Almayan erkeğin kendisine saygısı yoktur bence
Kolunda ki ve bacağında ki tüyleri alıyor musun?
Almıyorum. Çünkü yok denecek kadar az zaten
Okey o zaman geçer bu benden
E o zaman artık sevgili miyiz 😁
Genetiğine karşı geliyorsun yuz ve çevresi alınır gerekli yerler abarti değilse alınmamalı
İsteyen alır isteyen almaz öyle bir zorunluluğu yok kimsenin tercih meselesi bu kişiye kalmış
Kol ve bacak kıllarımı kimse bana aldıramaz ben onlarla mutluyum benimle olanda onlarla mutlu gayet
Bakmak ve bizi tercih etmek zorunda, değilsiniz, tercihinizi başkasından yana yapın
Alttaki bazı kıllardan haz duydugunu söyledi ama kız?
Kol bacak gögüs kıllarından midesi bulanan sensin bence başka kızlar senin gibi düşünmez
O zaman sende sakal uzat erkeklerden farkın olmsın neden siz gibi olup size bemzeyelim erkeklik bu anlayamazsın :)
O da kadınlar yüzünden çünkü sevdiklerini söylüyorlar
killi toparlak olmak hosumuza gidiyo belki
İğrenç ya hiç mi mideniz bulanmıyor kendinizden
cennet mahallesi izledin mi
Ne alaka şimdi o
oradaki muharreme ozeniyoruz
iyi halt ediyonuz mk
killi toparlak olmak kaliteli insan göstergesidir
Kıl erkeksidir
Alan ılıktır
Light erkektir
gerektiği yerler alınıyor
Alıyorum neden almayım
Tam olarak hangi bölgeden bahsediyorsun