Güzellik & Bakım Tüyleri sarı olanlar ağda yapmasa da olur mu? birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Sarı tüylü kadınlar ağda yapmalı mı? Güncellemeler+1 yıl Soru Tüyleri sarı olanlar ağda yapmasa da olur mu? Cevapla Kadın Soruları Ağda Soruları Tüy Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 353 cevap paylaştı. Ben bakımlı olmayı seviyorum 0 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Bu herkesin kendi bileceği iş,Bazı sarı tüylülerin ki seyrek oluyor bence onlar almasa da olur, bazı sarı tüylülerin ise çok gür ve sık. 0 0 Yorumla
Adorf Takip Et Xper 4 Yaş: 48 , eic 73% +1 yıl Sarısı siyahı bilmem kıl kildir. Kaymak gibi olması gerekir 0 0 Yorumla
mehcab Takip Et Master Yaş: 81 , eic 75% +1 yıl Tüy tüydür hav sarı, ha kızıl ha kara.. Oral yaparken ağıza geldimi aynı igrencligi verir. 0 0 Yorumla
Concorrdia Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl bence yapmalılar çünkü güneş ışığında kötü görünüyor 0 1 Yorumla EresUnBebé +1 yıl o kadar da değil Yorumla
mrdare52 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Kadına tüy yakışmıyor. Denk geldiğim durumlarda moral bozuyor. 0 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl yapılmalı bence çünkü güneş ışığında belli oluyor 0 0 Yorumla
HoşafAğızlı Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Orman gibi gezsinler bizim gibi 0 8 Yorumla EresUnBebé +1 yıl pasaklı Yorumla HoşafAğızlı +1 yıl @EresUnBebé ya sizede ne desek yaranamiyoz Yorumla EresUnBebé +1 yıl e maymun gibi gezilir mi Yorumla EresUnBebé +1 yıl özellikle erkekler ama Yorumla HoşafAğızlı +1 yıl @EresUnBebé yav simdi buraya alsınlar yazsam niye agda yapmak zorundayiz diye aglayan bi kzban gelirdi ksn Yorumla HoşafAğızlı +1 yıl @EresUnBebé geziliyo demekki herkes kili Yorumla EresUnBebé +1 yıl 🤣 Yorumla HoşafAğızlı +1 yıl @EresUnBebé degilmi Yorumla
Tilyusı Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Lazer hayat kurtarır 0 1 Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Aynen Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ben bakımlı olmayı seviyorum
Bu herkesin kendi bileceği iş,
Bazı sarı tüylülerin ki seyrek oluyor bence onlar almasa da olur, bazı sarı tüylülerin ise çok gür ve sık.
Sarısı siyahı bilmem kıl kildir. Kaymak gibi olması gerekir
Tüy tüydür hav sarı, ha kızıl ha kara.. Oral yaparken ağıza geldimi aynı igrencligi verir.
bence yapmalılar çünkü güneş ışığında kötü görünüyor
o kadar da değil
Kadına tüy yakışmıyor. Denk geldiğim durumlarda moral bozuyor.
bu tam bir tercih meselesi canım
yapılmalı bence çünkü güneş ışığında belli oluyor
Çok belli olmadığı için daha rahatlar..
Orman gibi gezsinler bizim gibi
pasaklı
@EresUnBebé ya sizede ne desek yaranamiyoz
e maymun gibi gezilir mi
özellikle erkekler ama
@EresUnBebé yav simdi buraya alsınlar yazsam niye agda yapmak zorundayiz diye aglayan bi kzban gelirdi ksn
@EresUnBebé geziliyo demekki herkes kili
🤣
@EresUnBebé degilmi
Çokta takılmamak lazım kıl tüy işlerine
yapmıyoruz zaten
Olmaz
Olmaz
Gözükmediği için olabilir bence
Lazer hayat kurtarır
Aynen