Göbeğinizi neyle alıyorsunuz?

Ben bi ara göbeğimi aldım ağda ile fakat kıl batması olmaya başladı. Kötü görünmeye başladı bir de bel kısmını da alamadığım için daha bi kötü göründü crop giyemiyorum ve epilasyon da şu an için pek mümkün değil. Siz ne yapıyorsunuz?
Göbeğinizi neyle alıyorsunuz?
Cevapla