Kızlar bacaklarınızda ki tüyleri jilet ile alırken
kaygan olsun diye ne kullanıyorsunuz?
Bebek yağı, duş jeli, su hiç vişe

Bebek yağı, duş jeli, su hiç vişe

Kesinlikle yapma, her zaman en iyisi epilasyon
Sadece su
Cevap
9Cevap
Ben sadece jilet kullanıyorum
Saç kremi Harika iş görür
Bebe yağı
Duş jeli
Teşekkür ederim
ben duş jeli sürüyorum bolca ve bacaklarım yumuşacık oluyor 2 haftada bir uzuyor uzadığı zaman da çok fazla uzamıyor
Valla guzellik ben alip geciyom direk ya bisey surmuyom hic. 😂
Bacak kıllarımı almıyorum.
Göğüs alıyorum da bacak alınca bir tuhaflık hissediyorum 😅
Bilmiyorum alışık değilim.
İlk çıkmaya başladığında kaşıntı oluyor ya
1 kere jiletle aldım daha hiç almadım ondan sonra.
Şu an için öyle bir şeye ihtiyacım yok tavsiyen için teşekkür ederim :)
Sertleştirir bence ağda yaptıra biliyorsan lazer
Kısa günün karı evet yararı olur günü kurtarırsın
Tüy dökücü en pratik ve en temizi
bence jilet tüyleri güçlendirir.
Tüy dökücü krem kullanıyorum ben
Sabun
ben kulanmam
bilememki
Jilet venus 5 liyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar